צפו
משה דוד וייסמאנדל מבצע על הבמה את "כי ימינך"
משה דוד וייסמאנדל בקליפ חדש מתוך מופע הענק בבנייני האומה "כי ימינך" מתוך אלבום הבכורה בקול נעים. על במת 360, בהשתתפות אלפי בני ישיבות. ובניצוחו של יואלי דיקמן
- ליפא גינסברגר
- ח' תמוז התשפ"ו
כי ימינך צילום: יח"צ
משה דוד וייסמנדל - כי ימינך צילום: באדיבות המצלם
קרדיטים:
הפקה: נטע לוין | לחן: אלי קליין | ניצוח והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן | מקהלה: נשמה
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות