י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"השקעת הרכבת למען הנוסעים – נושאת פירות"

סגן ראש עיריית ירושלים ישראל קלרמן סייר במתחם הרכבת הקלה וקיים פגישת עבודה עם מנכ"ל חברת 'סיטיפס' מר ירון רביד

"השקעת הרכבת למען הנוסעים – נושאת פירות"


סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק מבני דת ופיקוח עירוני, ישראל קלרמן, הגיע לביקור עבודה במתחם הרכבת הקלה בירושלים - שם אף נפגש עם ראשי הנהלת הרכבת הקלה ודן עימם על פעילות הרכבת בעיר ועל הנעשה מאז פגישת העבודה הקודמת שערך במקום.

במהלך הפגישה נחשף קלרמן למגוון השיפורים והשדרוגים במערכות השונות ובשירות לציבור ולזמני תדירות הרכבות, כשבשעות הבוקר עומדת התדירות על כחמש ורבע דקות בלבד. לאחר מכן סייר עם מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד ומנהל השיווק והדוברות בחברה מר עוזאל ותיק במרכז הבקרה, התפעול והאחזקה.

לבקשת סגן ראש עיריית ירושלים סקר המנכ"ל מר ירון רביד את התוכניות להרחבת מסלולי הרכבת לשכונות נווה יעקב ולבית החולים הדסה עין כרם וכן את השלוחות המתוכננות להר הצופים ולגבעת רם שיתנו מענה תחבורתי לתושבי שכונות נוספות.

קלרמן הודה לראשי הנהלת הרכבת על פעילותם ואמר כי הוא שמח לראות את העבודות שמבצעת העירייה בימים אלו להכשרת תוואי המשך לרכבת הקלה מפסגת זאב לנווה יעקב "נווה יעקב הינה שכונה גדולה, חשובה ומתפתחת שרבים מתושביה עושים שימוש בתחבורה הציבורית. אין לי ספק כי ההשקעה הגדולה בהארכת הקו לשכונה תביא את הציבור לעשות שימוש מוגבר ויומיומי ברכבת הקלה, כפי שעושים כעת תושבי השכונות האחרות בהן עוברת הרכבת". בנוסף קרא לפעול בכל האמצעים על מנת לזרז את ההארכה של קו הרכבת הקלה למרכז הרפואי הדסה - דבר שיקל על עשרות אלפים המגיעים מידי יום לבדיקות או לבקר את יקיריהם.

במהלך המפגש ציין קלרמן לשבח את התנהגות הפקחים וציין כי הוא מתרשם מכך גם כנוסע מזדמן ברכבת. "אני מקבל פניות טובות מציבור הנוסעים הקבוע. ניכר כי ההשקעה של סיטיפס בשיפורים במערכות הכרטוס נושאת פירות. אין ספק שהמערכת היום ידידותית יותר וגם הציבור למד את המערכות ואת דרכי השימוש בהן", אמר.

במפגש העלה סגן ראש העיר הצעה נוספת שהוא עמל על מימושה: "פניתי למשרד התחבורה בבקשה לשפר עוד את ממשקי כרטיס הרב קו שבתחום אחריותם ולאפשר שימוש משפחתי ברב קו. המצב היום הוא שכרטיס הרב קו הוא אישי ואינו ניתן להעברה, גם בין בני אותה משפחה וחשוב שידע זאת הציבור העושה שימוש בכרטיס זה".

מנכ"ל הרכבת הקלה מר ירון רביד סיכם ואמר: "אני מברך על בואו של הרב קלרמן ועל המפגש בינו לבין הנהלת הרכבת הקלה. לפגישה הייתה תועלת רבה ובמסגרתה הועלו מספר סוגיות חשובות אותן לקחנו לתשומת ליבנו. אנו נמשיך ונפעל יחד לטובת ציבור הנוסעים ותושבי ירושלים כולם".
רכבת קלה ירון רביד קלרמן מערכת תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד