× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
ט' תמוז התשפ"ו
24.06.2026
בדרום לבנון

בסמוך לכוחות: חוסלו שני מחבלי חיזבאללה חמושים

לאחר שזוהו בסמוך למרחב הביטחוני: צה"ל תקף שני מחבלי חיזבאללה חמושים שהיוו איום על כוחותינו במרחב רכס עלי טאהר

בסמוך לכוחות: חוסלו שני מחבלי חיזבאללה חמושים
אחד המחבלים עם הנשק לאחר שחוסל צילום: דובר צה"ל

הבוקר (ד'), כוחות סיירת גבעתי הפועלים ברכס עלי טאהר, זיהו שני מחבלים חמושים מארגון הטרור חיזבאללה שהיוו איום על כוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני.

מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר והכוחות בשטח תקפו את המחבלים להסרת האיום.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל לא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחות צה"ל וימשיך לפעול להסרת איומים מיידים".

דובר צה"לאחד המחבלים עם הנשק לאחר שחוסלצילום: דובר צה"ל

גם בעזה חוסלו מחבלים: מוקדם יותר היום (ד'), כוחות צה"ל קפצו למרחב מעבר כרם שלום בעקבות חשד להימצאות מחבל חמאס בצד העזתי של המעבר.

חשוד אחד שאינו חמוש נעצר והועבר להמשך תחקור על ידי כוחות הביטחון. הפרטים וזהות החשוד בבדיקה.

בצה"ל מדגישים: "לא הייתה חדירה לשטח מדינת ישראל, צה"ל היה בקשר עם ⁠גורמי ההגנה ביישובים הרלוונטיים במהלך האירוע".

חיזבאללה לבנון עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}