× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"א תמוז התשפ"ו
26.06.2026
סירבו לפתוח הדלת

בשכונה החרדית: קטין נדקר במהלך הלילה, המשטרה פרצה לדירת החשוד

המשטרה עצרה קטין בן 15 תושב ירושלים בחשד לדקירת קטין במהלך קטטה שפרצה בשכונת שמואל הנביא במהלך הלילה • הקורבן, בן 15 אף הוא, פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר עם פציעה חודרת במצב בינוני

בשכונה החרדית: קטין נדקר במהלך הלילה, המשטרה פרצה לדירת החשוד
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה

במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) התקבל דיווח במוקד המשטרה על קטטה שהתרחשה בשכונת שמואל הנביא בירושלים, במהלכה נדקר קטין בן 15, שפונה לבית החולים במצב בינוני, והחשוד נמלט מהמקום.

בהודעת המשטרה נמסר כי ​על פי החשד, הרקע לאירוע הינו סכסוך שהתפתח במקום. שוטרי מחוז ירושלים פתחו מיד בחקירה ובסריקות נרחבות במטרה לאתר את החשוד במעשה.

​בפעילות מבצעית מהירה ונחושה, הגיעו צוות בילוש נוער של תחנת לב הבירה אל דירת מגוריו של החשוד. לאחר שיושבי הבית סירבו להיענות לקריאות השוטרים ולפתוח את הדלת, נאלצו הכוחות לפרוץ פנימה.

בתוך הדירה אותר החשוד, בן 15, תושב העיר, והוא נעצר על ידי השוטרים. החשוד הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה, ובכוונת המשטרה להביאו בהמשך היום לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית המשפט.

ממד"א נמסר: ״אמש בשעה 23:18 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירושלים על פצוע מאירוע אלימות ברחוב שמואל הנביא בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הדסה הר הצופים נער בן 15 במצב בינוני עם פציעה חודרת״.

ירושלים רחוב שמואל הנביא פצוע בינוני דקירה
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}