לאחר הנס: מוטי ויזל חגג בר מצווה לבנו - "הפנים בערו, ראיתי שחור"
לאחר שנפצע מכוויות בפניו במהלך קומזיץ, חגג אמן הרגש מוטי ויזל את שמחת הבר מצווה לבנו הגדול באולמי וגשל בבני ברק | בעיצומה של השמחה עלה האב הנרגש לשאת דברים, שיתף ברגעי החרדה וריגש את מאות המשתתפים | "לא חלמתי שאזכה לעשות את הבר מצווה בזמן, יצאתי בזול ברוך השם"
- אברמי פרלשטיין
- י"ב תמוז התשפ"ו
ביום חמישי בערב חגג גדול הזמר החסידי ואמן הרגש מוטי ויזל בר מצווה לבנו הגדול ארי. השמחה נערכה באולמי וגשל בבני ברק בהשתתפות גדולי הזמר החסידי.
יומיים קודם השמחה השתתף ויזל בקומזיץ חסידי, וברגע אחד אש שהייתה על השולחן התלקחה על פניו לאחר שנשפך לתוכה אלכוהול. בנס גדול חייו ניצלו ופניו נכוו.
בשמחה עלה האב הנרגש לשאת דברים ואמר בדמעות: "הייתי לפני יומיים בקומזיץ, ותוך כמה דקות חטפתי להבה של אש לפנים והפנים שלי בערו. השניות האלו שהן בערו, ראיתי שחור בעיניים ולא ידעתי מה קורה. הייתי בטוח שאני כבר לא רואה, ולא חלמתי שאני אזכה לעשות את הבר מצווה של ארי בזמן. אז אודה ה' מאוד בפי, לא חשבתי שאני אצליח להיראות ככה. אל תחשבו שמה שאתם רואים זה הכל תחפושת, עם מגבון אחד אפשר לדעת את האמת".
בסיום האירוע אמר ויזל: "קודם כל תודה לכל המשתתפים. אני רוצה להגיד שגם אם קורה משהו, אפשר למצוא את החסדים מסביב. נשרפתי, אני עם מייקאפ והכל, אבל ברוך ה' נשארו לי עיניים, נשארתי שלם. זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. רק להודות, לא אמרתי 'אוף' אחד בכל הימים האלו ברוך ה', אבל צריך להתפלל, יצאתי בזול ברוך השם".


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות