כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

איזו עבודה חדשה מצא דב ליפמן?

כבר לא בודד: הח"כ לשעבר יכהן כראש תחום ממשל ויחסים בינלאומיים בארגון משפחות החיילים הבודדים

איזו עבודה חדשה מצא דב ליפמן?


מרכז "החייל הבודד" ע"ש מייקל לוין וארגון משפחות החיילים הבודדים, הודיע על שיתוף הפעולה עם חבר הכנסת לשעבר דב ליפמן, ועל מינויו כראש תחום ממשל ויחסים בינלאומיים באירגון.

בתפקיד זה, ישמש ליפמן כאיש הקשר לכנסת ישראל ולמשרד הבטחון, מתוך מטרה לשיפור תנאיהם של החיילים הבודדים ומשפחותיהם.

ד"ר לורנס פלאט ואלי פיטלוביץ מטעם ארגון משפחות החיילים הבודדים מסרו: "אנו נרגשים ומברכים על הצטרפותו של הרב ליפמן לצוות הארגון, צוות המוקדש כולו לרווחת החיילים הבודדים ולצרכיהם המיוחדים של בני משפחותיהם המתגוררים מחוץ לישראל. מסירותו המוכחת לחיילים הבודדים וזמינותו המבורכת למשפחותיהם במהלך הכנסת האחרונה ידועות לכל, אין ספק כי התמזל מזלנו ואנו מצפים לקשר ארוך ופורה בנינו".

ג'וש פלסטר, יו"ר הארצי של מרכז החייל הבודד ע"ש מייקל לוין הודיע: "לכבוד הוא לנו לקבל מנהיג מוכשר, אמיץ וחדור מוטיבציה כמו ח"כ הרב ליפמן למשפחתינו. דב הקדיש את חייו לשיפור ולהעשרת חייהם של צעירים יהודים. אנו נרגשים מאוד לעבוד עם הרב ליפמן ועם משפחות החיילים הבודדים מתוך כוונה לשפר משמעותית את חייהם של 6,000 חיילים בודדים בישראל ושל משפחותיהם בחו"ל."

דב ליפמן עצמו מסר: "במהלך השנתיים האחרונות שלי בכנסת דאגתי להיות קרוב לארגוני החיילים הבודדים, גם בימי מלחמה וגם בימים שקטים יותר. הצעירים, הצעירות ובני משפחותיהם הללו הם השראה בלתי נלעת ודוגמא למופת, וכולי ציפייה לסייע להם. ישנם צרכים מובהקים שעלינו לספק לאותם צעירים לקראת שירותם הצבאי, במהלכו ובמציאת מקום עבודה לאחר סיומו, אני מתכוון לפעול למען התאמת חקיקה ומדיניות ממשלתית לשיפור מצבם. יתרה מכך, כ-44% מהחיילים הבודדים בישראל מגיעים מרקע חרדי, אני רואה בסיוע להם המשך ישיר לעבודתי עם האוכלוסיה החרדית במהלך הקדנציה האחרונה שלי בכנסת. שני הארגונים הנפלאים הללו קריטים להצלחת התופעה הנקראת "חייל בודד" ולכבוד הוא לי להיות חלק מהם.״
ליפמן חיילים ארגון מינוי חבר כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד