הרמטכ"ל מגבה את ההסכם עם לבנון: "היסטורי ומשמעותי, התקופה הקרובה תכתיב את העתיד לבוא"
- צביקה סגל
- י"ג תמוז התשפ"ו
הרמטכ”ל מגבה את ההסכם עם לבנון, במהלך אישור תוכניות בפיקוד הצפון: “ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון הינו היסטורי ומשמעותי - העוצמה המבצעית וההישגים הצבאיים שצה״ל השיג בחודשים האחרונים הם שיצרו את התנאים לכך. אנחנו נכבד את ההסכם ונפעל להצלחתו. המבחן כעת הוא מבחן המעשה של שני הצדדים והתקופה הקרובה תכתיב את העתיד לבוא״
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}


הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות