י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מימדי האסון: יותר מ-2,500 הרוגים בנפאל

מספר ההרוגים מטפס במהירות • חברת 'הפניקס' תחזיר הערב לישראל 12 משפחות ישראליות • צוות חילוץ ישראלי במקום

צילום: מתוך פייסבוק
צילום: מתוך פייסבוק


גורמים רשמיים בנפאל דיווחו כי מניין ההרוגים ברעש האדמה עלה ל-2,336 בני אדם, מהם 2,263 בנפאל עצמה. כך דווח ברשת CNN. בסוכנות הידיעות AP עדכנו את מספר ההרוגים ליותר מ-2,500. רשת CCTV ניוז מדווחת כי ברעידת האדמה אתמול נהרגו בטיבט 20 בני אדם ובהודו 51 בני אדם. באירוע יש גם יותר מ-4000 פצועים, ובין ההרוגים אחד ממנהלי חברת גוגל.

ממשרד החוץ נמסר, כי נכון לעכשיו מספר מנותקי הקשר עומד על 150 איש, רובם המכריע אינו בסכנה. בשלב זה אין פצועים ישראלים קשים. 68 איש נמצאים בטרק הלאנג- טנג באיזור האגמים הקפואים. משרד החוץ פועל עם הנפאלים להוציא צוותי חילוץ למקום.

חברת הביטוח הפניקס תחזיר היום (א) בערב לארץ 12 משפחות, הורים ופגים ישראלים שנלכדו בנפאל. הפניקס, בשיתוף עם מד"א, תשיב את המשפחות לארץ במטוס המיועד לחילוץ נפגעים בעולם מתוך אחריות לחיי המשפחות ולבריאותם. הטיסה עתידה לנחות מחר בבוקר בארץ, בליווי נציגי הפניקס וצוות רפואי מקצועי.



3 ילודים ו-8 מלווים יצאו חזרה לישראל על גבי מטוס של צוות החילוץ שנחת בקטמנדו.

יו"ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, שיגר הבוקר מכתב ניחומים לעמיתו, יו"ר האסיפה המכוננת של הפרלמנט הנפאלי, סובן קנדרה-נמבנג, בעקבות רעש האדמה שפקד את מדינתו. "בשם כנסת ישראל ובשם כל עם ישראל, אני מבקש למסור לך ולעם הנפאלי את הזדהותנו העמוקה ואת תנחומנו הכנים בעקבות האבדות הקשות בנפש והנזקים הכבדים שגרמה רעידת האדמה שפקדה את ארצך", כתב אדלשטיין והוסיף: "אנא העבר את תנחומינו למשפחות השכולות ואת איחולי ההחלמה המהירה לכל הפצועים. לבנו עימכן בשעתכם הקשה".
נפאל הרוגים דיווח רעידת אדמה ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד