× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"ג תמוז התשפ"ו
28.06.2026

בליכוד תוקפים את ערוצים 12 ו-13: "ערוצי תעמולה"

בליכוד תקפו היום את ערוצים 12 ו-13, לאחר שלטענת המפלגה לא שידרו אתמול את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הסכם המסגרת עם לבנון.

בהודעת הליכוד נכתב: "ערוצים 12 ו-13 לא שידרו אתמול את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נתניהו, לאחר הסכם היסטורי בלבנון. זה לא יפריע להם להתלונן כאילו ראש הממשלה נתניהו לא מדבר לציבור. ערוצי תעמולה!"

מסיבת העיתונאים התקיימה לאחר החתימה על הסכם המסגרת בין ישראל ללבנון, שנתניהו הגדיר כ"הישג היסטורי למדינת ישראל". בדבריו אמר כי ארה"ב ולבנון הכירו בזכותה של ישראל להחזיק ברצועת הביטחון כל עוד נשקף איום, והציג את ההסכם כמכה קשה לאיראן ולחיזבאללה.

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}