י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האזינו: מה חושבים ב'תולדות' על התקיפה?

קו הנייעס של 'תולדות אהרן' מתייחס לתקיפת הקצין במאה שערים: "למה כשאנו מותקפים בהפגנות איש אינו מגנה?"

חסידות תולדות אהרן. צילום: יעקב נחומי - פלאש 90
חסידות תולדות אהרן. צילום: יעקב נחומי - פלאש 90


בחסידות תולדות אהרן מתייחסים לראשונה הערב (א'), לתקיפת הקצין הדתי ביום שישי בשכונת מאה שערים בירושלים.

אנשי חסידות תולדות אהרון אינם קשורים לתקיפה, והדבר אינו תואם את דרכה עם זאת, רבים מחברי החסידות מתגוררים באזור בו אירעה התקיפה.

'בחדרי חרדים' מגיש את התמלול המלא מתוך קו הנייעס של החסידות: "בהתייחס ל'חדשות העסיסיות' בהן דנות התקשורת החילונית אודות התקיפה שהייתה במאה שערים, כאשר מפקד הגיע לשני פקודיו המתגוררים בשכונה, ותקפו אותו עם יציאתו ברחוב חברת ש"ס בשוק מאה שערים".

"אנו לא נדון באשר לאמינות הידיעה, אך מה שתמוה בוא, איך יכול להיות שהוא הגיע רק לביקור והוא הותקף בעוד שפקודיו לא הותקפו מעולם".

"אנחנו לא נכנסים לנושא שאינו קשור אלינו כלל, אנחנו לא מביאים את החדשות מהרחוב, אך זו הזדמנות להביע את עמדתנו, בשפה וברורה ובקול רם, שאנו מתבדלים מכל היפי נפש שנקראים ולבושים כחרדים, כשקורה מקרה כזה הם מגנים וכשאנו מפגינים וחוטפים מכות לכבוד שמים, הם אינם צועקים גיוואלד".

"הם שבבניקים מבוזים שלא שווה לדבר עליהם בכלל. עיקר רצון הרשעים הוא גזירת שמד, הם ניסו אותנו בערב פסח כשלא רצו לשחרר את הבחור שנעצר לליל הסדר, ואנשי הישוב הישן ובהם גם האדמו"ר שהיה בסוד העניין התערב והוא שוחרר. לאחר מכן האדמו"ר שוחח עם הבחור".

"כל אלו שלא רואים לנכון למחות ולגנות שהמשטרה משתוללת באלימות ואף פוצעת בזמן שאנו רוצים למחות על קדשי ישראל בהוראת הגאב"ד והבד"ץ, הם אף פעם לא מתערבים לטובתינו ומגנים את המשטרה. אך כאן כשיש סיפור של חייל שנכנס, הוא צריך לדעת לא להיכנס ואפילו אם הוא לא היה נפצע".

לסיום אומר הקריין: "אין לנו קשר לתקיפה, אם יש יהודי לבוש מדים בקרב מחננו אנו יודעים שהוא מנודה ולא שווה אפילו לדבר עליו".

תולדות אהרן תקיפה מאה שערים חיילים קו נייעס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד