כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

בקת"ב בשומרון: "בנס לא מקיימים הערב הלוויה"

תושב היישוב אש קודש בבנימין הותקף בבקבוק תבערה בעת שנסע בכביש חווארה שבשומרון, ונפצע קל • צפו בתיעוד

צילום: מוא"ז שומרון
צילום: מוא"ז שומרון


בסביבות השעה 16:00 הערב (ב) זרקו מחבלים בקבוק תבערה על רכב ישראלי של תושב היישוב אש קודש בבנימין, בעת שנסע בכביש חווארה שבשומרון. הנהג נפצע באורח קל וטופל במקום ללא צורך בפינוי, הרכב נשרף כליל.

נהג הרכב שנפגע, המנוע נשק בידי המשטרה, מסר לסוכנות תצפית: "בקושי הצלחתי למשוך את התיק שלי, אילו היו לי ילדים ברכב, זה היה פיגוע שאין ביכולתי לתאר איזה אסון היה מתרחש".

מהיישוב אש קודש בו מתגורר הנהג שנפגע, נמסר לסוכנות תצפית: "מדובר בלוחם ומפקד בפלחה"ן צנחנים שעושה שירות מילואים סדיר, אך נשללה ממנו הזכות להחזיק בנשק אזרחי, וכמעט הקריב היום את חייו היום בגלל עוולה זו. אנו מוחים בתוקף על אוזלת ידה של היחידה לפשיעה לאומנית שלא תפסו עד היום אף לא מחבל ערבי אחד ומקדישה עצמה למלחמה בתושבים היהודים המסורים לארצנו".


צילום: סוכנות תצפית

עוד הוסיפו ביישוב אש קודש בדבריהם לסוכנות תצפית: "המחבלים היושבים מהצד ורואים את התעלמותה של המשטרה כנגדם אל מול פרובוקציות שההמשטרה מבצעת כנגד תושבים יהודים, רואים בכך אור ירוק ורוח גבית לטרור. וממשיכים להרים את ראשם כפי שראינו בארוע זה בו נשרף רכבו של חברנו והוא עצמו נפצע בנס פצעים קלים בלבד.

"אנו קוראים לכוחות הביטחון למגר את הטרור האמיתי, לחקור ולעצור את מבצעי הפיגוע היום. רק במזל ובסייעתא דשמיא אנו לא מקיימים הערב הלוויה".
בקבוק תבערה פיגוע פצוע רכב אש קודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד