כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

'יתד' מגיב להסתה: זה בגלל נתניהו

בטאון 'דגל התורה' מגיב לעליהום התקשורתי על ההסכם הקוליציוני: "ה"חרדים" הם רק התירוץ"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


בטאון דגל התורה 'יתד נאמן', מגיב הבוקר במאמר המערכת להסתה נגד כניסת 'יהדות התורה' לממשלה.

תחת הכותרת "ה"סחטנות החרדית" היא רק התירוץ", נטען כי הבעיה של התקשורת היא ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת אף שמדובר בהסכם קואליציוני לא חריג.

במאמר נכתב "מן הרגע שבו התפרסמו תוצאות הבחירות, מהן עלה כי בנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה על אפה וחמתה של מרבית התקשורת הישראלית – היה ברור שזו רק שאלה של זמן עד שהנשק החלוד מנשוא אך היעיל להפליא, ששמו "הסחטנות החרדית", יישלף מהמחסן".

"עיקר התביעות של הנציגים החרדיים", טוען המאמר, "אינן עוסקות בתיקים ובמשרות, אלא בדאגה כנה ל"אזרח הקטן", חלקן הנכבד כמו השבת קצבאות הילדים אף אינו הטבה יחודית למגזר החרדי, אלא לכלל המשפחות המגדלות את דור העתיד, ואף הדרישות הנוגעות למגזר החרדי – צנועות ובסך הכל מבקשות למחוק את חרפת ההתעמרות של הקואליציה הקודמת ולתקן שורה של עוולות הפוגעות בבסיס הקיום הכלכלי המינימאלי של מאות אלפי ילדים והוריהם.

"יש גם תביעות הנוגעות לענייני היהדות", מוסיף המאמר, "מי שמבקש מאיתנו להיות שותפים בקואליציה – מבין שיש דברים שהם ציפור נפשנו.

המאמר גם מוסיף עקיצה לכיוונו של לפיד, ואומר: "בנימין נתניהו מבין זאת, הוא יודע היטב מדוע הוא חפץ בשותפות עם הנציגים החרדיים, שמלבד שמירה על ענייני היהדות וצורכי הציבור החרדי, אינם עוסקים בבחישות מאחורי גבו, ולהבדיל מכמה משותפיו האחרים מעולם לא ביקשו לפגוע בו מאחורי גבו. זו הסיבה שהוא מעוניין בהם כשותפים, למרות הביקורת שהוא יודע שצפויה לו מן התקשורת.

"ראוי להזכיר גם, כי מדובר באותה תקשורת שרובה התגייסה זה לא מכבר נגד נתניהו עצמו ובני משפחתו, בניסיון קולקטיבי למנוע את בחירתו. משכשלו במערכה הקודמת – עברו לבאה: ניסיון למנוע ממנו הקמת קואליציה יציבה וטבעית. צריך לקוות שגם הפעם הוא יאכזב אותם.

"ה"חרדים" במקרה הזה הם רק התירוץ. מפיצי בשורת ה"סחטנות" החדשה-ישנה, לא כל כך "מזועזעים" מהדרישות החרדיות – כמו שהם מתחלחלים לראות כיצד בנימין נתניהו למרות כל מאמציהם מרכיב שוב את הממשלה הבאה".
יתד נתניהו חרדים מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד