כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

כך נלכדו למעלה ממאה שבח"ים בצריף אחד

כוחות הבטחון לכדו בפשיטה מיוחדת, למעלה ממאה שב"חים מחברון, בצריף ליד קרית מלאכי • צפו בתיעוד

דוברות המשטרה
דוברות המשטרה



צילום: דוברות המשטרה

מבצע רחב היקף לאיתורם ומעצרם של שוהים בלתי חוקיים בכל תחומי הארץ, עשרות נלכדו.

בשעות הבוקר המוקדמות החלו לוחמי כפרית לכיש בשילוב כוחות נוספים של יחידת התצפיות של משמר הגבול והיחידה המרכזית של ימ״"ר מג"ב דרום להיערך לפשיטה על מיקום שעל פי מידע מודיעיני נמצאים בו למעלה ממאה שוהים בלתי חוקיים ש חלקם על פי החשד מעורבים בפלילים ויוצאים את המתחם בשעות הלילה ומבצעים פריצות לבתים ועבירות רכוש אחרות.

הלוחמים התמקמו באזור ניצנים, "המידע על מיקומם של החשודים היה מדוייק והיערכות של הלוחמים נמשכה מספר ימים, בעזרת צוות תצפיות הגענו למקום במהירות וביצענו את המשימה", מספר מפקד המבצע בשטח קמב"צ כפרית לכיש פקד אבי שטרן.

בכוחות גדולים בלווי מסוק הגיעו הלוחמים בידיעה שמדובר בכמות גדולה של שוהים בלתי חוקיים מאזור חברון, ולכן גם נערכו בכוחות גדולים למקרה של אירוע חריג כשמדובר בכמות כזו של שוהים בלתי חוקיים.

ההתגנבות הארוכה עד למתחם החשודים השתלמה וכאשר הגיעו לוחמי משמר הגבול אל יעדם החשודים עדיין לא הרגישו בנוכחותם, למעט מספר חשודים אשר ניסו להימלט בעת זיהוי הכוחות אך גם הם נתפסו לאחר מרדף רגלי קצר.

נצ"מ אשר לוי מפקד מרחב מג"ב דרום ציין: "מדובר במבצע שמתנהל בכל חלקי הארץ שמטרתו איתור מחוללי הפשיעה הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. בכל ימות השנה הלוחמים מבצעים מגוון פעילויות שתכליתן צמצום עבירות השב"ח. נמשיך בפעילות הנחושה והעיקשת כנגד מפרי החוק, וביניהם כלל המעורבים בעבירות השהייה הבלתי חוקית".

בסיום המבצע נתפסו 86 שוהים בלתי חוקיים ללא אישורי כניסה למדינת ישראל ונלקחו לחקירות בתחנת קריית מלאכי.
משטרה שבח מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד