כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

גורם ביהדות התורה: "שיתוף הפעולה היה רק בנושאים המהותיים"

"יהדות התורה לא תמתין לש"ס ותחתום עוד לפני שהליכוד והם יגיעו להסכמה", מציין בכיר ביהדות התורה ל'בחדרי חרדים', ומוסיף: "המחלוקת של ש"ס והליכוד היא על תפקידים, ועל זה לא שוברים את הכלים" • החתימה - בשעה 19:00

צלם: פלאש. מרים אלסטר
צלם: פלאש. מרים אלסטר


לקראת החתימה על ההסכם הקואליציוני בין הליכוד ליהדות התורה, אומר גורם ביהדות התורה המקורב למו"מ ל'בחדרי חרדים', כי לא מובנת העתעקשות של יו"ר ש"ס אריה דרעי על התיקים בממשלה הבאה.

"שיתוף הפעולה בין המפלגות היה אך ורק בנושאים הקואליציוניים שנוגעים לציבור החרדי ולא בנושא התיקים", הוא מציין ומוסיף כי "יהדות התורה לא תמתין לש"ס ותחתום עוד לפני שהליכוד והם יגיעו להסכמה".

הגורם מעריך שהמחלוקת בין ש"ס לליכוד אינה על דברים מהותיים אלא על תפקידים, ו"על זה לא שוברים את הכלים". לדבריו, "לפי המתוכנן יהדות התורה תחתום היום - לאחר שמפלגת כולנו תחתום. אנו נותנים את הכבוד לשותפה הבכירה לחתום ראשונה".

עם זאת, ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתימה בין יהדות התורה והליכוד תהיה בשעה 19:00, ויתכן שתתקיים לפני מפלגת 'כולנו', שעדיין לא סיימה לחלוטין את המו"מ הקואליציוני.

יצויין, כי מוקדם יותר היום נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן, והשניים דנו על ההסכם הקואליציוני שצפוי להיחתם היום. נתניהו אף שוחח בטלפון עם ח"כ משה גפני.
שס יהדות התורה גורם קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד