י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מעצרים נוספים: התפתחות בחקירת רונאל פישר

עו"ד רונאל פישר, קצין משטרה לשעבר וחשודה נוספות במעורבות בפרשה נעצרו הבוקר בחשד לעבירות שוחד ושיבוש הליכים

עו"ד רונאל פישר. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
עו"ד רונאל פישר. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90


בעקבות התפתחות בחקירה המתנהלת בעניינו של עו"ד רונאל פישר, לאחר שמכשיר האייפון שלו נפרץ, נחקרים מאז שעות הבוקר (ד) במחלקה לחקירות שוטרים עו"ד רונאל פישר, קצין משטרה לשעבר החשוד בהעברת מידע חסוי לפישר, וכן בכירה לשעבר במשרדו של פישר החשודה נוספות במעורבות בפרשה.

השלושה, נעצרו הבוקר בידי חוקרי מח"ש ונחקרו בחשד לתיווך לשוחד, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מתחום טוהר המידות.

המחלקה לחקירות שוטרים כבר הודיעה בעבר לעו"ד רונאל פישר על כוונתה להעמידו לדין פלילי בגין הפרשות העיקריות המכונות "פרשת אלון חסן" יו"ר ועד העובדים בנמל אשדוד, ו"פרשת אילון מכלוף", בעוד פרשות נוספות בעניינו נחקרות בימים אלה. זאת, בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך.

חוקרי מח"ש הביאו את הקצין החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו בחמישה ימים. מחר (ה) בבוקר יובאו פישר ואחת מעובדותיו לשעבר לדיון בהארכת מעצרם.

על פי הפרסום של כתב המשטרה יוסי אלי בוואלה חדשות, מאז שנעצר פישר לראשונה, הוחרם מכשיר הטלפון הנייד שלו לצורך החקירה. אולם, במשך חודשים החוקרים לא הצליחו להוציא מהמכשיר הנייד מידע, שאפשר להניח שפישר לא היה מעוניין שיגיע לידיהם. הסיבה הייתה כאמור נעוצה בקוד הנעילה של האייפון. כשנשאל פישר בחקירתו על כך ענה כי "אינו זוכר את הקוד".
רונאל פישר שיבוש הליכים שוחד חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד