כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אור ירוק ו"הבצפר" מציגים: שתית? נהנית? אל תעלה על ההגה

הבוגרים ימחישו בדרך יצירתית מדוע השילוב של אלכוהול ונהיגה הוא קטלני. התערוכה תוצג ביום שני, ה- 4.5 החל מהשעה 18:00 ב"הבצפר", נמל תל אביב – ביתן 1. התערוכה פתוחה לקהל הרחב

אור ירוק ו"הבצפר" מציגים: שתית? נהנית? אל תעלה על ההגה



ה"בצפר של איגוד חברות הפרסום" נרתם להעלאת המודעות לסכנות שבשתיית אלכוהול ונהיגה. בוגרי מסלול הקופירייטינג של "הבצפר", יציגו תערוכת כרזות בשיתוף עמותת "אור ירוק" שמטרתה להראות בצורה מעניינת ויצירתית כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול מסכנת את כולנו.

בתערוכה, אשר תיערך ביום שני, ה- 4.5 בשעה 18:00 בנמל תל אביב, יוצגו עשרות עבודות של בוגרי ה"בצפר", העתידים להשתלב במשרדי הפרסום. מטרת התערוכה היא להמחיש למבקרים בה כי למרות ההנאה משתיית אלכוהול, עדיין חשוב לזכור את הסכנות של הנהיגה תחת השפעתו.

על פי דוח נתוני עמותת אור ירוק, בכל שנה נהרגים בממוצע 18 בני אדם בתאונות דרכים שבהן אחד הנהגים נהג תחת השפעת אלכוהול, ונפגעים בממוצע 653 בני אדם, ב-336 תאונות דרכים (נתוני למ"ס שנים 1999-2013).

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת "אור ירוק": "עמותת 'אור ירוק' מברכת את 'הבצפר' על שיתוף הפעולה למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. לא תמיד רק הנהג אשם, ולמדינה יש את היכולת לצמצמם את מספר ההרוגים והנפגעים בכבישים כתוצאה מנהיגה בשכרות ובכלל, על ידי הגדלת התקציבים ותגבור האכיפה בכבישים. תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים".
תחרות כרזות עמותת אור ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד