י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בוא להיות 'צורבא' - הצטרף ללימוד ההלכה

מכון "צורבא מרבנן" מזמין אותך להצטרף למחזור לימוד ההלכה החדש • אלפים משתתפים ב–350 מרכזי צורבא בארץ ובעולם

בוא להיות 'צורבא' - הצטרף ללימוד ההלכה


למכון 'צורבא מרבנן', אותו ייסד הרב מרדכי אליהו, ישנה תוכנית מרתקת ללימוד הלכה, בשיעור המתקיים אחת לשבוע במאות קהילות בארץ ובעולם. כעשרת אלפים משתתפי השיעורים מסיימים בחודש זה מחזור לימוד של ארבע שנים, ועומדים בפני תחילתו של מחזור לימוד חדש.

כולנו נתקלים במרוץ החיים, בשאלות הלכתיות המתעוררת בהתאם לתנאי החיים המשתנים. כאשר לומדים הלכה, צוברים עם הזמן ידע הלכתי מעמיק, המנחה אותנו כיצד לנהוג, ומה לעשות כשעולות תהיות הלכתיות כאלה ואחרות, ואז מבינים את חשיבות שימת הדגש על לימוד ההלכה.

בדיוק בשביל זה, נוסד מכון "צורבא מרבנן".

"צורבא מרבנן" מהווה גשר בעולם ההלכה, מן המקרא, הש"ס והפוסקים, ועד ההלכה האקטואלית בימינו. המכון שם לו למטרה, לפתח דרכי לימוד להוראת ההלכה, ולהביא את עולם ההלכה בפני כל יהודי הרוצה ללומדה באופן יסודי, סדור וחוויתי.

שיטת הלימוד של צורבא, מתבצעת בדרך של ליקוט סעיפים ונושאים חשובים מתוך חלקי השו"ע בהם אנו נתקלים בחיי היום יום, בתוספת העמקה ואקטואליה מעשית ההלכתית, התואמת את אורח החיים כיום.

תכנית הלימוד שווה לכל נפש. אין צורך בידע הלכתי מעמיק ומוקדם של הלומדים. במרכזי הלימוד של "צורבא מרבנן" לומדים בצוותא אנשי עסקים, בעלי בתים, סטודנטים, ובוגרי ישיבות. המסרים ושיטת הלימוד בהירים, קליטים, ומאפשרים השתתפות פעילה ופורייה לכל לומד. מוקדי השיעורים של צורבא מרבנן פרושים ברחבי הארץ בבתי כנסת, בתי מדרש ובבתים פרטיים.

לאחרונה התקיים כנס סיום מחזור לימוד "צורבא מרבנן". בכנס, שהתקיים במלון 'רמדה' בירושלים, השתתפו למעלה מ - 120 רבנים ומגידי שיעורים, וגם הרב יעקב אריאל, הרב יהושע שפירא, חברי הכנסת אורי אריאל וניסן סלומינסקי, ומשפחת אלימלך, מבעלי משרד הפרסום "גל אורן "BSD התומכת במכון לעילוי נשמתו של אב המשפחה, מייסד החברה, מיש אלימלך ז"ל.

ראש מכון "צורבא מרבנן", הרב אלגאזי, אמר בדבריו בכנס: "בקרוב אנו מתחילים מחזור לימוד חדש, זו הזדמנות מצוינת עבור כל אחד ואחד להצטרף לעולם ההלכה, להכיר, לדעת ולהפנים, את רוחב הפסיקה ועומקה. אני מזמין את כל מי שחפץ ליבו בלימוד יסודי של כלל ההלכות הנוגעות לחיי המעשה, לבוא ולהצטרף לאחד מ - 350 מרכזי צורבא הפרושים ברחבי הארץ והעולם".
צורבא לימוד הלכה מחזור רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד