ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024

דרעי: ויתרתי על משרד הפנים - לא רוצה להכנס ברגל שמאל

בצל המו"מ הלא המתקדם עם ש"ס, הודיע יו"ר מפלגת ש"ס ח"כ אריה דרעי כי הוא מוותר על משרד הפנים: "קיבלתי הזמנה לפגישה אצל נתניהו, אמרתי שאין טעם סתם להיפגש"

צילום: יונתן זינדל, פלאש90
צילום: יונתן זינדל, פלאש90


בצל המו"מ הלא המתקדם עם ש"ס, הודיע הבוקר (ה'), יו"ר מפלגת ש"ס ח"כ אריה דרעי כי הוא מוותר על משרד הפנים.

בראיון לעמית סגל ולירון דקל בגלי צה"ל אמר דרעי: "המו"מ הפעם זה משהו אחר לגמרי מפעם. לא מבין למה הכל מתעכב, מה שאפשר לעשות שבוע הבא אפשר לעשות לפני חודש.

עוד הוסיף כי, "קיבלתי הזמנה לפגישה אצל נתניהו ואמרתי שאם זה לא מתואם עם עו"ד דוד שמרון ואריאל אטיאס, אז אין טעם סתם להיפגש.

"הבטחנו לציבור את מע"מ אפס וצריך לקיים אותו. עד לשבוע שעבר זה היה ברור לליכוד מישהו מצא שם איזה בעיה לא רצינית. אני לא יכנס לממשלה אם אין את הדברים האלו. תראו את הדברים בשבוע הקרוב.

"ויתרתי על הפנים כי לא רציתי להכנס למשרד ברגל שמאל כשיש מתנגדים לתפקיד שלי. אם הייתי רוצה הייתי מקבל את הפנים כולל הכל כי בלעדנו אין ממשלה הבאה".

פורום האקדמאים החרדים שלח מכתב ליו״ר ש"ס הקורא לו לקחת את תיק הכלכלה. ״בעת נעילת שער, הבא בחשבון את טובת מצביעך השקופים. במכתב לדרעי כותבים חברי הפורום ״אנו חברי פורום חרדים אקדמאים העמלים לפרנסתם, פונים אליך בזאת בעת נעילת שער להביא בחשבון את טובת מצביעך השקופים הנושאים את עיניהם לתנועת ש"ס

לדבריהם, במהלך מערכת הבחירות נפגשו עם דרעי והגיעו עמו להבנות באשר לקידום תעסוקה הולמת לחרדים, ובכל הקשור לאפליית חרדים במקומות תעסוקה.
שס אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד