י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לנפוש בצפת: כך פותחים 'חלון לכנרת'

הסוויטות של מתחם האירוח 'חלון לכנרת' בצפת מספקות את מיטב הפינוק, השירות והנוף היפה בישראל

לנפוש בצפת: כך פותחים 'חלון לכנרת'


אתה יכול להשתמש בקלישאות ולספר על נוף שגרם לך לפקוח עיניים בתדהמה. אתה יכול לדבר על עושר של עיצוב, על מרחב, על חצר יפהפייה עם בריכה פרטית ואפילו על תיאורי הפינוקים במקרר. זה נכון, זה בסדר וזה מותר, אבל,

יש מקומות שהם הרבה מעבר למנעד מילים של כתב. ישנן חופשות שערכים שלמים אפשר לכתוב עליהן ועדיין, לא להגיע למצית הרעיון שאותו התכוננת להעלות על הכתב.

אם היו מחברים מקלדת ישירות אל הלב והיו שולחים את שניהם למשימת סקר בשני מתחמי הנופש הצפוניים, חלון לכנרת שבשכונת נוף כנרת בצפת ווילת הנופש עטרת החלומות במושבה מגדל על שפת הכנרת, מעניין אילו מילים היו נכתבות על המסך.

בואו נוותר על הקלישאות ועל התיאורים הרומנטיים המפליגים ונלך עד הסוף עם האמת שלנו. לכולנו מגיעה חופשה אמיתית מדי פעם בפעם. חופשה כזו שבה ידאגו לנו, יפנקו אותנו ויתנו לנו את החופש לחפש ולמצוא את האני הפנימי, את הילד השובב שבכל אחד ואחת מאיתנו, שרוצה לצאת החוצה לשמש, אבל לא מוצא בכל יום את ההזדמנות.

חופשה בחלון לכנרת בצפת ובווילה עטרת החלומות במגדל נותנת לילד הזה את המפתח ואת הרשות לצאת. בלי משחקים, בלי העמדות פנים, אבל עם המון אהבה. על זה אומרים תודה ומקבלים בחזרה סוכרייה על מקל בדמות חופשת חלומות.


חלון לכנרת בצפת:
מתחם האירוח חלון לכנרת ממוקם בשכונה הפסטוראלית נוף כנרת בצפת, על מדרונות הר כנען, מול אחד מהנופים הפנוראמיים העוצמתיים והיפים ביותר בישראל ובעולם כולו. הכנרת והרי הגולן, עמק הירדן, עמק החולה, החרמון, אצבע הגליל. הכול מול העיניים, בכל בוקר, כמו על מגש. ארוחת הבוקר של הנשמה.

חלון לכנרת בצפת כולל שתי סוויטות וכמאמר השיר "זה לא הרבה, אך זה כמעט הכול". רק שתיים, אבל, אילו שתיים !

ושתיהן ממוקמות גבוה גבוה על גג ביתם של המארחים. כמו הוגבהה קומתן עוד יותר כגובה כתר מלכות על ראש מלך הצפון.

לכל סוויטה כניסה פרטית נפרדת ומרפסת פרטית הצופה אל הנוף.

סוויטה אחת מעוצבת בסגנון סטודיו OPEN SPACE ומיועדת לזוגות ואילו הסוויטה האחות הינה סוויטה משפחתית ובה חדר שינה נפרד להורים וסלון עם ספה הנפתחת למיטה זוגית.

אף לא בדל אחד של פינוק נחסך מאורחי מתחם האירוח חלון לכנרת בצפת. החל מהמזרנים הנוחים, דרך המקלחת המעוצבת ופינת הישיבה הסלונית, המטבחון המאובזר שיש בו כמובן מכונת אספרסו וכל מה שצריך לחופשה ועד למרחב הפנימי הגדול, לארוחת הבוקר המושקעת והכשרה למהדרין ולסל הפינוקים שלא עושה חשבון, אבל על חשבון הבית.

ובחצר, בריכה פרטית לחלוטין, בלי שותפים ופינות ישיבה וברביקיו.

ובסמוך, מרחק פסיעות אחדות, יש בית כנסת ומקווה טהרה ומרכז קניות ומגרשי ספורט.

כמה יפה, ככה פשוט, או, כמה פשוט, ככה יפה.

להזמנת חופשה חייגו: 072-3362112

קישורים:
לאתר טלחופש - לחץ כאן
חלון כנרת צפת נופש צימר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד