י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חופשה צפתית ברמה אחרת: אחוזת אליהו

מחפשים צימר מפנק ומושקע - בליבה של צפת העתיקה? חדרי האירוח של 'אחוזת אליהו' עונים על כל הציפיות

:צפת. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
:צפת. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90


אחוזת אליהו בצפת היא מן מקום שכזה שאווירת קדושה וחול שלובים בה בטבעיות. אתה פוקח את עיניך בבוקר והנה מבעד לחלון הצימר אתה רואה את רבי יוסף קארו הממהר לתלמודו ואת רבי משה קורדוברו, ארון האלוקים בדרכו לישיבה על כס הדיין בבית הדין בעודו בן עשרים בלבד.

והנה רואה אתה באותן העיניים גם צייר ופסל הפותחים בבוקרו של יום את סדנאות האמנים שלהם ואור שמש מתפרץ פנימה מבעד לתריס הברזל הכבד העולה מעלה מעלה עד שמתקבע בתקרה.

כי ככזה בצפת. כל יום מורכב מתפארת התורה ומברכת היצירה. מניגוני בתי הכנסת בסמטאות האבנים וממוזיקה עליזה מבית הקפה הסמוך, נמהלת בניחוח קפה טרי של בוקר.

אחוזת אליהו הצפתית מכניסה את אורחיה להוויית העיר, כבר מהשעות הראשונות של החופשה.
דקה אחרי שמתמקמים באחת משלוש יחידות האירוח המקסימות שבאחוזה ובסוויטת הפאר, המיועדות לזוגות ולמשפחות, וכבר מרחפות הרגליים על פני אבני הרחוב, האצבעות מלטפות את החומות והלב מרגיש שייך.

כל אחת משלוש יחידות האירוח והסוויטה שבאחוזת אליהו, עוצבו ואובזרו ביד אוהבת, בדגש על המרחב הפנימי הגדול, על הריהוט ועל ההרגשה הביתית. כי גם בחופשה בצימר אפשר להרגיש בבית.
בכל יחידת אירוח מיזוג אוויר מלא ושעוני שבת למיזוג ולתאורה, מיטות נוחות ומפנקות (במספר משתנה בין יחידה ליחידה), מרפסת נוף פרטית, שירותים צמודים ומקלחת מרווחת, פינת אוכל כפרית ומטבחון מאובזר בכל המכשור הדרוש: פלטה ומיחם לשבת, פינת שתייה חמה וקומקום חשמלי, מיקרוגל, מקרר וכלים.

האחוזה נמצאת ברחוב שקט ברובע האמנים, מרחק הליכה או נסיעה קצר מכל בתי הכנסת הציוריים של צפת, ממקוואות הטהרה, המסעדות המעולות והכשרות למהדרין, המוזיאונים הייחודיים של צפת, בית העלמין העתיק, ציון הרשב"י במירון וקברי צדיקים רבים באזור.

ניתן גם לגלוש בכיף בכביש החדש הקצר והנוח אל ראש פינה והכנרת ולטייל בהרי צפת, בעמק החולה ובכבישי גבול הצפון בינות למטעים ולכרמי היין.

להזמנת חופשה חייגו 072-3201410
צימר אחוזת אליהו צפת נופש פינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד