א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הלפיד החדש? כחלון: "תחבורה ציבורית בשבת היא נושא חברתי"

האם יו"ר כולנו זומם חקיקה אנטי דתית? בראיון ל'פגוש את העתונות' הצהיר כחלון בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת: "אני חושב שזה נכון ואמרתי את זה. זה נושא חברתי" • גורם ביהדות התורה: "מאמינים שכחלון לא ידרוס ויפגע בשבת"

כחלון. צלם: מרים אלסטר פלאש 90
כחלון. צלם: מרים אלסטר פלאש 90


לאחר שביום רביעי חתם יו"ר כולנו משה כחלון על הסכם קואליציוני עם מפלגת הליכוד, הוא יוצא הערב (מוצ"ש) בהצהרה מפתיעה ומקוממת במהלך ראיון לחדשות 2, וטוען כי תחבורה בשבת היא דבר נכון.

במהלך הראיון שנערך אצל רינה מצליח בתוכנית 'פגוש את העתונות', נשאל יו"ר כולנו על סוגיית התחבורה הציבורית בשבת, נושא עליו טען בעבר כי מדובר בבעיה חברתית, והאם יפעל בסוגיה זו בקדנציה הקרובה.

"הסיכום הקואליציוני הזה מדבר על סטטוס קוו בנושאים האלו", השיב כחלון. "אני חושב שזה נכון ואמרתי שזה נכון, ואמרתי את זה שזה נושא חברתי. כי מי שצריך תחבורה ציבורית בשבת זה אדם שאין לו כסף לרכוש רכב ואני לא רוצה שהוא יסע במונית לראות את הנכד שלו. זה נושא חברתי. אני אדם מסורתי וזה לא הגון שאני יכול להניע את האוטו שלי לנסוע לבת שלי ולהגיד לאדם שאין לו כסף שיקח מונית ב200 שקל".

גורם ביהדות התורה הגיב הערב בשיחה עם בחדרי חרדים לדברי כחלון ואמר: "אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מפלגת כולנו שבאה לעזור לציבור לסגור את החודש ולטפל במשבר הדיור. כחלון לא מוכר כאחד שדורס את כבוד השבת, ולכן אנחנו מאמינים שכבוד השבת לא יפגע על ידי הממשלה החדשה".

כזכור ביום רביעי בערב חתמו יהדות התורה וכולנו על הסכם קואליציוני עם מפלגת הליכוד.
כחלון שבת תחבורה ציבורית חקיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד