י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ח"כ לוי-אבקסיס: "נלחמים בי ומענישים אותי"

חברת הכנסת החברתית מישראל ביתנו תוקפת את נתניהו - עשה הכל כדי שלא אעמוד בראשות ועדת העבודה והרווחה

ח"כ לוי-אבקסיס: "נלחמים בי ומענישים אותי"
פלאש90


בצל המו"מ הקואליציוני הבוקר (א') מתקפה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מצד בכירה במפלגת ישראל ביתנו - ח"כ אורלי לוי אבקסיס, מספר 2 בישראל ביתנו, תוקפת את נתניהו על כך שהורה לצוות המו"מ של הליכוד לוותר על תפקיד יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ובלבד שהיא לא תקבל אותה.

לדברי לוי "במשך תקופה ארוכה העדפתי לא להתייחס לנעשה בחדרי המשא ומתן הקואליציוני גם כשידעתי על המאמצים למנוע ממני להתמנות ליו"ר ועדת עבודה ורווחה, אבל מאחר וראיתי את הפרסום הבוקר בידיעות אחרונות שממש לא רחוק מהמציאות מאחורי הקלעים, חשוב לי להבהיר כמה דברים.

"לא ביקשתי לעצמי תפקידי שררה ולא תפקיד של שרה. ביקשתי שיתנו לי להמשיך לעבוד, וכיוונתי לכך שאמשיך לעשות זאת בנושאים בהם אני מאמינה, מבינה ושבהם כבר התמקצעתי בשתי הכנסות הקודמות, וזה אומר להתמנות לראשות וועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת.

"אבל, לצערי אני יודעת בוודאות מלאה שראש הממשלה אמנם הורה לצוות המשא ומתן של הליכוד לוותר על ראשות ועדה חשובה זו, וידוע לי גם כי מפלגת כולנו לא התעקשה לקבל אותה, אבל באותה הוראה מלמעלה נאמר לא לאפשר לי להתמנות לעמוד בראשה.

"מצער אותי מאד לגלות את ההתנגדות הנחרצת הזו, שכל כולה משיקולים לא ענייניים וכסוג של 'עונש', אולי על כך שיש אנשי ציבור שבאמת מנסים לעשות את העבודה לשמה הם נבחרו, והיא לשרת את העם ולהילחם עבור האוכלוסיות שזקוקות לכך ביותר.

"אז אני לא יודעת מה כל כך מפחיד אותם, אבל אני יכולה להבטיח לכם שלא אפסיק להילחם עבורכם וגם במקרה הזה ממש לא נאמרה המילה האחרונה".
אוריל לוי אבקסיס רווחה ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד