ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

תיק מירון: מוזס סייר עם צמרת המשטרה • צפו

גם השנה: הח"כ האגודאי הותיק ערך סיור היערכות במירון וסביבותיה עם בכירי משטרת התנועה לקראת ההילולא

תיק מירון: מוזס סייר עם צמרת המשטרה • צפו


הישורת האחרונה לפני ל"ג בעומר: ח"כ מנחם אליעזר מוזס ומשטרת התנועה ערכו סיור הערכות מקיף במירון וסביבותיה, בחניונים, בחפ"קים, ובדרכי הגישה השונות. בסיור השתתפו ראש אגף התנועה ניצב ירון בארי, ראש הזרועה המבצעית של האגף נצ"מ אילן מור, קצין המבצעים ארז עמר, ושאר צמרת האגף.

הסיור החל במפגש בחפ"ק הממוקם על כביש הגישה למירון, שם הוצגו המפות, תכניות החניונים, מיקומי מאגר האוטובוסים, וניתן אומדן לגבי מספר השוטרים שיקחו חלק בהסדרת התנועה והסדר במהלך כל היממה של ל"ג בעומר. עוד הוצגו תכניות הפיזור של המתפללים ודרכי נקודות פיזור המתוכננות.

ח"כ מוזס ביקש כי המשטרה תלמד ממה שקרה שנה שעברה במוצאי ל"ג בעומר, כשבבת אחת ירדו 40,000 איש וחסמו את הצירים: "אני מבקש שהמשטרה תודיע בעת הצורך דרך מערכת הכריזה של החסידויות, ובהתאם למצב התנועה והעומס, על דרכי הגישה והזמן הרצוי ליציאה. המשטרה השיבה כי אכן כך יעשה וכי סדרנים מתוך הציבור יקבלו הנחיות מהמשטרה ויעבירו אותן לציבור באמצעות מערכת הכריזה.

לאחר הסיור בחפ"ק המשיכו לכיוון אתר קבר הרשב"י. המשטרה הציגה לח"כ מוזס את הדרך החדשה "דרך נחל מירון" שהכשרתה מסתיימת בימים אלו.

מוזס אמר בסיום הסיור כי הוא מקווה שאכן התכניות המפורטות, פתיחת צירי הגישה הנוספים וההערכות הרבה, ימנעו קריסה דוגמת שנה שעברה וכל מתפלל יוכל להגיע למירון ולחזור לביתו בשלום.











מוזס משטרה סיור לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד