י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

פרשת פישר מסתעפת: עוד בכיר נעצר

חשודים נוספים במעורבות בפרשת רונאל פישר •בכיר לשעבר בחברה ממשלתית, נחקר ונעצר בחשד למתן שוחד

פישר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90
פישר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90


במסגרת המשך החקירה המתנהלת בעניינו של עו"ד רונאל פישר, נחקרו היום (א') חשודים נוספים במעורבות בפרשה ובהם בכיר לשעבר בחברה ממשלתית, אשר עם סיום חקירתו נעצר בחשד למתן שוחד. החשוד יובא מחר בסביבות השעה 9:00 בבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים.

מוקדם יותר היום נעתר היום בית משפט השלום בפתח תקווה לבקשת המחלקה לחקירות שוטרים והורה על פרסום זהותו של רב פקד בדימוס ערן מלכה, קצין לשעבר החשוד בביצוע עבירות שוחד ושיבוש מהלכי חקירה. בתפקידו האחרון שימש מלכה ראש צוות חקירה ביחידה לפשיעה כלכלית בלהב 433. מלכה, חשוד כי הדליף מידע רגיש על חקירות לעו"ד פישר. מלכה היה שותף בחקירות רגישות במיוחד ביאחב"ל וביאח"ה.

"יש הצדקה למעצר כי לא יעלה על הדעת שקצין בכיר במשטרה, שחשוף לחקירה סמויה, יקשור קשר עם עו"ד בכיר שאין לו קשר עם המוטבים בתיקים וירקמו מזימות על מנת לסחוט. החשוד פעל לא אחת לשיבוש. העבירות מעצם טיבן והתנהלותו של פישר מוכיחות כי לא ניתו לתת בו אמון ויש להותירו במעצר" אמרה נציגת מח"ש, נועה לימור בדיון.

השופטת התייחסה להסכם עדת המדינה - עובדת בכירה ממשרדו של פישר, שמסרה עדות מפורטת בסוף השבוע. "לאחר שנחתם הסכם עד המדינה בתיק, יש בו כדי להרחיב ולהעמיק את החשד", ציינה.

שופטת בית המשפט השלום בירושלים, ג'ויה סקפה שפירא, האריכה הבוקר בחמישה ימים את מעצרם של עו"ד רונאל פישר החשוד בעבירות שוחד ושיבוש מהלכי משפט, וכן את מעצרו של ערן מלכה.

עו"ד רונאל פישר נעצר בשבוע שעבר בשנית, זאת לאחר שחוקרי המשטרה הצליחו לפרוץ את סיסמת האבטחה של האייפון שלו, שהוא "שכח".
רונאל פישר משטרה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד