כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אשדוד: היערכות לעצרת המחאה ההמונית

היערכות לקראת ההפגנה הגדולה נגד פתיחת 'ביג' בשבת • סוחרים במתחמים נוספים שוקלים לפתוח בשבת

אשדוד: היערכות לעצרת המחאה ההמונית
הביג באשדוד, "חילול שבת המוני"


באשדוד נמשכת ההיערכות לקראת עצרת ההמונים נגד חילולי השבת במתחם 'ביג', שתתקיים ביום שלישי הבא. חברי ועדת ההיגוי המייצגים את החוגים שוקדים על גיבוש מתווה המחאה.

בבתי הכנסת הושמעו דרשות התעוררות אודות חובת המחאה. בדרשות הוזכר גם מכתבו של ה'שבט הלוי' הגר"ש וואזנר זצ"ל שהיום חל יום השלושים להסתלקותו, בו הוא מגלה את דעתו, שאין לקנות כלל בחנויות שהשבת מתחללת בהן ועל ידן, כאשר בכך, מבהיר הגר"ש זצ"ל, יש גם משום חילול ה' וגם חילול ארה"ק.

השבת סיירו פעילי 'משמרת השבת אשדוד' בקניון 'ביג' כמו גם בקניונים נוספים ברחבי העיר, שם נוכחו כי השפעתו של הקניון הפתוח בשבתות מתפשטת, והיא מחלחלת גם ליתר מתחמי המסחר.

הפעילים נחשפו לדברים שנאמרו בידי בעלי עסקים בקניון 'סי-מול' שבמרכז העיר, מהם שמעו ש"עד לא מכבר היו מגיעים אלינו לקוחות במוצאי שבתות, אך מאז נפתח 'ביג' החנויות ריקות שכן חלק גדול מהלקוחות כבר עורכים את הקניות קודם לכן, ב'ביג'".

ב'ביג', בכל מקרה, מבהירים כי אין להם כל כוונה לשנות את מדיניותם. בהודעת החברה לעיתונות השבוע נמסר כי "ההחלטה על פתיחת החנויות בשבת היא של הרשתות ולא של הנהלת 'ביג'. החברה מבקשת להבהיר כי בפאתי העיר אשדוד העסקים פועלים בשבתות מזה שנים רבות. כל עוד ימשיך מסחר בשבת במקום כלשהו, שיספק תחרות מולנו, נאפשר לחנויות להמשיך לפעול. כאשר תיפסק לחלוטין התחרות בשבת, נשמח לשוחח על הסוגיה".
ביג אשדוד הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד