י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מפיק אירועי מירון: "מקווה שהכל יעבור בשלום"

יעקב חיים מילר בראיון ל'בחדרי חרדים': "לא הצלחנו להוסיף שינויים דרסטיים שעולים הרבה כסף" • צפו בוידאו

מפיק אירועי מירון: "מקווה שהכל יעבור בשלום"
שוקי לרר


יממה לפתיחת אירועי ל"ג בעומר במירון, יצא 'בחדרי חרדים' לבדוק את מצב ההכנות האחרונות בהר מירון.

המפיק יעקב חיים מילר, מנכ"ל 'במה ברמה' ומי שאחראי על בניית הטריבונות והאוהלים במתחמי ההדלקות במירון, מספר ל'בחדרי חרדים' על ההכנות האחרונות.

"כמידי שנה אנחנו מתחילים מוקדם ומסיימים הכי מאוחר שיש. ככל שמרחיבים רואים שאפשר להוסיף, ניסינו להפיק לקחים ממסע הלווית הגר"ש וואזנר זצ"ל על מה שהיה שם, אך עקב כך שלא היה תקציב לא הצלחנו להוסיף שינויים דרסטיים שעולים הרבה כסף. מה שכן הוספנו זה יותר תאורה ומסכים בעלויות מינוריות. אנחנו נתונים במתח רב ומקווים שהכל יעבור בשלום".



"המשטרה הקשתה עלינו בכל דבר, כל פעולה ופעולה, כך גם בכללי הבטיחות ובכל התקלות שקרו במהלך החורף היינו צריכים לתקן. אני קורא לכל הקהל להתנהג בעדינות שגם הם יפיקו לקחים".

"משטרת ישראל במירון היא לא כמו זו שמפנה מפגינים בכיכר השבת או בכניסה לעיר, משטרת ישראל באה לאכוף את החוקים כדי שהאירוע יעבור בצורה בטיחותית, ולכן הציבור נקרא להפיק גם לקחים ולנהוג בבגרות, ואם חס ושלום יחסרו אוטובוסים שלא יצטרכו להביא פרשים אלא לנהוג בסבלנות".

לגבי המספרים אומר מילר, כי "במטר מרובע בהר מירון עם הדחיפות נמצאים כחמישה איש, באזור ההדלקה בבאיאן יש כמעט 3 דונם שאנשים יכולים לעמוד שם ויש כ-15 אלף איש ובטריבונות עוד 3 וחצי אלף מקומות, ועל גג ההדלקה עוד 500 מקומות, השנה יהיה מקום לשלושים אלף איש בגלל שמוסיפים מסכים בנקודת המשטרה - שם יוכלו לעמוד ולצפות ללא דחיפות".
יעקב חיים מילר לג בעומר הכנות טריבונות הרב וואזנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד