י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ירושלים: הרכבת הקלה החלה בפעילות בת"תים

מנכ"ל הרכבת הקלה מר ירון רביד: "הפעילות שאנו מקיימים מותאמת לתלמידים החרדים, היא נעשית בצורה חווייתית, ואנו רואים בה חשיבות רבה"

צילום: נחשון פיליפסון, וידיאו אדן
צילום: נחשון פיליפסון, וידיאו אדן


חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה החלה בימים אלו, בשיתוף עיריית ירושלים,בביצוע מיזם הדרכה חוויתי לתלמידי מוסדות החינוך החרדים בעיר במטרה להטמיע את יסודות וכללי הזהירות בדרכים בסביבת הרכבת הקלה בירושלים.

במסגרת המיזם הייחודי, הוצאה לאור חוברת צבעונית, מלווה במידע מרתק אודות הרכבת, תמונות, משחקים ומסרי בטיחותרלוונטיים לסביבת הרכבת הקלה.

מאחר שירושלים הינה העיר היחידה בישראל אשר בה פועלת רכבת קלה, כאשר היא משמשת כ-140 אלף נוסעים מידי יום ובהם אף תלמידים וצעירים, החליטה הנהלת חברת סיטיפס בשיתוף מנהל החינוך החרדי בעיריית ירושלים ליצור את שיתוף הפעולה הייחודי ולהכיר לתלמידי תלמודי התורה את כללי הזהירות הנדרשים בנסיעה ברכבת ובסביבתה.

בין דפי החוברת ישנו מידע שנועד להעשיר את הילדים שמוצאים בו נתונים מעניינים ומרתקים על מבנה הרכבת הקלה והשפעתה על ירושלים. בנוסף רוכזו בחוברת כללי הבטיחות הרלוונטיים וכן טיפים חשובים כשהם מודגשים ותחת הכותרת "שים לב!". בסופה של הרכבת שובצו משחקים המבוססים על המידע עליו קראו הילדים בחוברת.

בשבועות הקרובים יגיעו בכירי הרכבת הקלה ובהם מנכ"ל סיטיפס מר ירון רביד ומנהל השיווק והדוברות מר עוזאל ותיק לתלמודי התורה בירושלים, ידריכו את התלמידים ויענו על שאלותיהם.
בנוסף יקבל כל תלמיד שי מתנת הרכבת הקלהוהמינהל לחינוך חרדי.

מנכ"ל חברת סיטיפס מר ירון רביד: "הפעילות המשותפת לרכבת הקלה ולמינהל החינוך החרדי בעיריית ירושלים, נועדה להעביר לתלמידים את הכללים הנחוצים על מנת שיקיימו את הכתוב 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. הפעילות הותאמה במיוחד לתלמידים החרדים ואנו רואים בקיומהחשיבות רבה".
רכבת הדרכה חיידרים זהירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד