י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאקדמיה לתעסוקה: מאות ביריד של המרכז האקדמי לב

חברות ההיי-טק מובילות במשק, משרדי רואי חשבון ועשרות גופי תעשייה השתתפו ביריד תעסוקה שקיים המרכז האקדמי לב

ביריד. צילום: יח"צ
ביריד. צילום: יח"צ


חברות ההיי-טק מובילות במשק, משרדי רואי חשבון ועשרות גופי תעשייה השתתפו ביריד תעסוקה שקיים המרכז האקדמי לב. במסגרת היריד פגשו נציגי החברות ואנשי הגיוס של התעשייה האוורית, צ'קפוינט, סאנדיסק ועוד, למעלה מ – 300 סטודנטים ובוגרים של המרכז שהגישו מועמדות למשרות ותפקידים שונים. היריד לנשים התקיים בקמפוס טל, ולאחר מכך עבר לקמפוס לב לגברים.

"יש כאן מועמדים חזקים, עם ציונים טובים ומוטיבציה גבוהה" ציינו נציגי צוות הגיוס של חברת צ'ק פוינט שהשתתפה ביריד, "כחברה שמקדמת מדיניות של פתיחות למגוון מאד רחב של אוכלוסיות, מה שחשוב לנו זה המקצועיות והיכולת. ואכן פגשנו ביריד סטודנטים ובוגרים שאינם מסתפקים בהשתלבות בשוק התעסוקה, אלא שואפים להגיע לתפקידים האיכותיים ביותר".

נציג התעשייה האווירית ביריד הוסיף: "אנו מאד מעריכים את המרכז האקדמי לב כמוסד אקדמי, ואת בוגריו שמגיעים אלינו לעבוד. פרויקטים רבים שלנו הם ארוכי טווח, מה שדורש מאתנו להעניק לעובדים הכשרה שלוקחת זמן. לבוגרים של המרכז יש יציבות והם מיושבים בדעתם, לכן הם מתאימים מאד מבחינתנו וכבר היום עובדים אצלנו כמה עשרות בוגרי המרכז". עוד ציין כי אחד המאפיינים שמייחדים את בוגרי המרכז הוא ה'חברותא' – "בניגוד לתחרותיות העצומה לה הייתי עד בחברות אחרות, הבוגרים של לב חברותיים, עוזרים ובעיקר משתפים מידע. היות ובתעשייה האווירית אנו מעודדים את השיתופיות, סגנון ה'חברותא' של בוגרי המרכז מאד מתאים לנו".

מנהלת מדור השמה במרכז האקדמי לב, יעל גנדמן, ציינה כי "אחד האתגרים אשר עומדים בפני כל סטודנט הוא הקושי לתרגם את ההכשרה האקדמית לעולם התעסוקה. הירידים שאנו מקיימים מעניקים לסטודנטים ולבוגרים שלנו מתחומי ההנדסה, חשבונאות ומנהל עסקים הזדמנות לפגוש פנים אל פנים את מגייסי העובדים. אנו מקווים שמשתתפי היריד יצטרפו לבוגרים רבים של המרכז שכבר השתלבו בחברות ובתעשיות המובילות ביותר במשק".

"העולם האקדמי אינו יכול להיות מנותק מעולם התעשייה והתעסוקה" ציין נשיא המרכז האקדמי לב, פרופ' חיים סוקניק, "מדובר בעולמות שמשיקים, משולבים ומזינים זה את זה. אחת המטרות ששמנו לעצמנו כמוסד אקדמי מוביל הינה לסייע לסטודנטים ולבוגרים שלנו להשתלב בחברות ובמשרות האיכותיות ביותר, ולשמחתנו המאמצים הרבים שמשקיע מדור ההשמה שלנו מניבים תוצאות מדהימות של 90% השמה".
אקדמיה תעסוקה מכון לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד