י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גוגל: החיפושים בסמארטפון עקפו את החיפוש דרך מחשב

בגוגל מפרידים בין סמארטפונים לטאבלטים והטאבלטים מחושבים כחלק ממחשבי הדסקטופ ולכן ההישג של החיפוש מהמכשירים הניידים הקטנים הרבה יותר גדול

גוגל: החיפושים בסמארטפון עקפו את החיפוש דרך מחשב


העלייה המאסיבית בשימוש בסמארטפונים עושה את שלו: גוגל חשפה אתמול (ג') בשוליו של פוסט בנושא פרסום שהעלתה לאחד מבלוגי הפרסום שלה (Inside AdWords) כי "החיפוש בסמארטפונים עקף את החיפוש בדסקטופ בעשר מדינות, כולל ארה"ב ויפן".

גוגל לא חשפה באילו מדינות מדובר מעבר לאזכור של ארה"ב ויפן - שני שווקים גדולים כשלעצמם - אך היא בהחלט מראה על מגמה שתלך ותתרחב עם הזמן גם למדינות אחרות.

בגוגל מפרידים בין סמארטפונים לטאבלטים והטאבלטים מחושבים כחלק ממחשבי הדסקטופ ולכן ההישג של החיפוש מהמכשירים הניידים הקטנים הרבה יותר גדול. באתר Search Engine Land פנו בנושא לגוגל, שם התייחסו לנושא ואמרו כי החיפושים כוללים גם חיפוש דרך אפליקציות החיפוש של גוגל למובייל והן חיפושים שנעשים דרך דפדפנים בסמארטפונים.

המידע החדש שגוגל חשפה עושה לא מעט שכל כשמסתכלים על השינוי הדרמטי שערכה ענקית החיפוש לפני שבועות אחדים. גוגל החליטה לשנות את אלגוריתם החיפוש שלה עבור משתמשי הטלפונים הניידים, וכך לתעדף אתרים שמותאמים לגלישה מהמובייל ולהוריד בדירוג תוצאות חיפוש אתרים שאינם מותאמים.

מבחינת מותגים ומפרסמים, מדובר בקריאת כיוון חדשה והבנה שהמסך העיקרי החדש שאליו הם צריכים לפנות הוא כבר לא הדסקטופ. לכן, מי שאינו פועל דיו בתחום הסמאטרפונים, יהיה חייב לשנס מותניים ולהבין איפה מרכז הכובד של החיפוש והגלישה ולהתאים את עצמו למציאות החדשה - בדיוק כמו שבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים צריכים להתאים את האתרים המיושנים שלהם לעידן המובייל.
גוגל חיפוש באינטרנט טלפונים חכמים סמארטפונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד