כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אור ירוק ו'בצפר' מציגים קמפיין מיוחד נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול

בוגרי קורס הקופירייטינג של "הבצפר" הציגו כרזות יצירתיות, משעשעות ונוקבות שמטרן להעלות את המודעות לשילוב הקטלני של אלכוהול ונהיגה

אור ירוק ו'בצפר' מציגים קמפיין מיוחד נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול



ביום שני, 4.5.15, הציגו בוגרי קורס קופיטריינג של ה"בצפר של איגוד חברות הפרסום" את עבודות הגמר שלהם בתערוכה חגיגית שהתקיימה בנמל תל אביב, בשיתוף עמותת "אור ירוק". בתערוכה, הציגו עשרות בוגרי הקורס את הכרזות שהכינו, שמטרתן להראות בצורה מעניינת ויצירתית כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול מסכנת את כולנו.

במהלך התערוכה, התקיימה תחרות בין הכרזות, כאשר השופטים היו מבקרי התערוכה, ביניהם אנשי מקצוע רבים, שהגיעו להתרשם מהדור הבא של עולם הפרסום. עם סיום ספירת הקולות הוענקו תעודות מיוחדות לשלושת הזוכים במקומות הראשונים.

במקום הראשון זכו שחר רוזנפלד מתל אביב ומיכאל פסו מראשון לציון, שהכינו יחד כרזה ובה הכיתוב "על איזו כרית תרצה להתרסק הלילה?" כאשר הכוונה היא כמובן לכרית המיטה או לכרית האוויר ברכב. במקום השני זכה דניאל קליינברג מכפר סבא שהשווה בכרזה בין נהג רכב לטייס ודימה מצב שבו קברניט המטוס מתכנן להטיסו לאחר שתיית אלכוהול. אל המקום השלישי הגיע אהרון שמואלי, שבחר להתמקד בנהג התורן, שאחראי להסיע את חבריו ששתו אלכוהול הביתה.

על פי דוח נתוני עמותת אור ירוק, בכל שנה נהרגים בממוצע 18 בני אדם בתאונות דרכים שבהן אחד הנהגים נהג תחת השפעת אלכוהול, ונפגעים בממוצע 653 בני אדם, ב-336 תאונות דרכים (נתוני למ"ס שנים 1999-2013).

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת "אור ירוק": "עמותת 'אור ירוק' מברכת את 'הבצפר' על שיתוף הפעולה למען העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. לא תמיד רק הנהג אשם, ולמדינה יש את היכולת לצמצמם את מספר ההרוגים והנפגעים בכבישים כתוצאה מנהיגה בשכרות ובכלל, על ידי הגדלת התקציבים ותגבור האכיפה בכבישים. תאונות דרכים אינן גורל משמים ובשילוב כוחות ניתן להצליח במלחמה ולהציל חיים".
אור ירוק תנועה כביש פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד