כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ח"כ כבל לבחדרי: "לא יהיו קיזוזים בכנסת הבאה"

מתנער מההסתה של יש עתיד, מדבר על התכניות באופוזיציה ותוקף את יחימוביץ' • איתן כבל בראיון לבחדרי חרדים

איתן כבל, פלאש90
איתן כבל, פלאש90


ח"כ איתן כבל, מבכירי 'המחנה הציוני' ויו"ר סיעת 'העבודה' בכנסת, מעניק הערב (ה') ראיון ל'בחדרי חרדים' בו הוא מתייחס להכרזתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על הרכבת ממשלה עם 61 חברי כנסת ואומר - "אני לא רואה אפשרות שאנחנו מצטרפים לממשלת נתניהו".

כבל התייחס גם לאפשרות של הצטרפות של חלק ממפלגת העבודה לממשלה והעריך שזה לא יקרה. "קבעתי עם ראשי האופוזיציה ישיבה ליום שני הקרוב", אומר כבל לבחדרי חרדים, "ותהיה הנחייה ברורה שהאופוזיציה לא תיתן קיזוזים בהצבעות לאיש מהקואליציה. אין דרך אחרת, המאבק תהיה על כל קול".

כבל העריך כי יהיה שיתוף פעולה ענייני ומקצועי בין סיעות האופוזיציה ובתוכם גם 'ישראל ביתנו' עם 'הרשימה המשותפת'. "מה החרדים לא שיתפו פעולה עם מרצ בקדנציה האחרונה? כולם יעבדו בשיתוף פעולה", אומר כבל.

כבל נשאל האם מפלגת העבודה רואה עין בעין את ההסתה של יש עתיד כנגד המפלגות החרדיות, ושלל זאת: "אנחנו לא לפיד, זו לא האג'נדה שלנו. למרות שאנחנו לא אוהבים את הדברים שקרו. אני העברתי בשיחות בארבע עניים עם המפלגות החרדיות - הם קצת הגזימו, הרעב גרם להם לבלןע יותר מידי בזמן קצר. המפלגות החרדיות עשו כברת דרך לא רעה במערכת יחסים עם החברה החילונית בקדנציה האחרונה, וזה קצת נפגע".

כבל נשאל מה דעתו על שלי יחמוביץ הדורשת שרק יצחק הרצוג יעמוד בראש המפלגה ולא בשותפות עם ציפי לבני?

כבל: "לא תומך בדרישתה. אין הנהגה דן ראשית. שתי מפלגות בסיעה אחת ואין שום בעיה עם זה. אין מחלוקת שהרצוג הוא המוביל, כל הסיעה לא חושבת כך".
איתן כבל אופוזיציה קיזוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד