י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

האגיס פרידום דריי זכה בפרס מוצר השנה

יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי: "האגיס פרידום דריי הוא החיתול הטוב ביותר שייצרנו אי פעם" • אינפורמטיבי

האגיס פרידום דריי זכה בפרס מוצר השנה


כבר יותר מ-27 שנים, שפרסי מוצר השנה מוענקים בעולם ב-31 מדינות, המותגים המקבלים מדי שנה את פרסי מוצר השנה, משתייכים לנבחרת בינלאומית של מקצוענים, שהביאו לשוק בו הם פועלים חדשנות פורצת דרך, שצרכנים רוצים ומעדיפים.

האגיס, מבית חוגלה קימברלי, השיק לאחרונה את הדור הבא של החיתולים! האגיס פרידום דרייHUGGIES FREEDOM DRY עם טכנולוגיית ה Quick dry המאפשרת ספיגה מהירה ושמירה על עור התינוק יבש ומוגן. החיתול החדש התקבל באהדה רבה בקרב האימהות, הטכנולוגיה החדשה המשולבת בו נותנת מענה מדויק לתוצאה אותה הן מחפשות, מה שהביא לכך ש HUGGIES FREEDOM DRY זכה בתואר מוצר השנה.

הזכייה התקיימה בשני שלבים, בשלב הראשון עבר HUGGIES FREEDOM DRY את הסינון הראשוני בבחינת מרכיבי החדשנות על ידי פאנל מומחים, והגיע לשלב השני, שלב 'בחירת הצרכנים'. שלב זה נעשה באמצעות מחקר עצמאי ומקצועי, במסגרתו הצרכנים מדרגים את המוצרים והשירותים בכל קטגוריה על בסיס האטרקטיביות שלהם, ועל פי מידת החדשנות שלהם ושביעות הרצון משימוש בהם בפועל.

יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי: "האגיס פרידום דריי הוא החיתול הטוב ביותר שייצרנו אי פעם. הצרכנים בישראל עומדים תמיד לנגד עיננו, הם במרכז העשייה שלנו ואנו מקפידים לספק להם מוצרים חדשניים, מתקדמים ובאיכות הגבוהה ביותר. נמשיך לעמוד בחזית החדשנות העולמית ולספק להורים ולתינוקות את החיתולים הטובים ביותר בישראל."

האגיס מזמין אותך לקבל ערכת התנסות, חייגי עכשיו לטלפון שמספרו: 1800-42-32-32 וערכת ההתנסות תגיע ישירות אליך.
האגיס חיתולים פרס מוצר השנה איכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד