כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

לפיד: "בוז'י מחכה לטלפון מביבי" • הרצוג: "לפיד חסר אחריות"

אופוזיציה מפולגת: לפיד תקף את יו"ר 'המחנה הציוני' וטען שבכוונתו להכנס לממשלה: "בוז'י שותק כי הוא עדיין מחכה לטלפון מביבי להצטרף לממשלת ביבי-חרדים" • המחנה הציוני: "לפיד היה שותף לממשלת נתניהו"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


אופוזיציה מפולגת: לפיד תקף היום (שבת), בחריפות את יו"ר 'המחנה הציוני' וטען שבכוונתו להיכנס לממשלה: "בוז'י שותק כי הוא עדיין מחכה לטלפון מנתניהו שיקרא לו להצטרף לחגיגה".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, התארח באירוע שבתרבות שנערך בתאטרון הבימה בתל אביב בהנחייתו של איש התקשורת בן כספית, ותקף בחריפות את יו"ר המחנה הציוני יצחק בוז'י הרצוג ואת כוונת נתניהו להרחיב את מספר השרים.

"ההחלטה הראשונה שנתניהו רוצה להעביר עם הקמת הקואליציה זה להרחיב את הממשלה. זו שחיתות פוליטית על חשבון כספי הציבור. והוא עושה זאת תוך כדי שהוא מרמה את הציבור.

"בהחלטת הממשלה שעולה ביום ראשון נכתב כי אין משמעות תקציבית להגדלת הממשלה. הייתי שר אוצר. אני יודע מה העלות של זה. זה לא כמה מליונים בודדים כמו שמנסים למכור לציבור, זה מאות מליונים. זה גו'בים למקורבים, זה עוד לשכה, נהג מזכירה. זה כסף שצריך ללכת לרווחה, חינוך ובריאות ולמה שחשוב לציבור הישראלי, לא בשביל שלראש הממשלה יהיה נוח פוליטית".

לפיד הדגיש ואמר כי 'יש עתיד' תוביל מאבק: "נגיע עד בג"צ אם צריך, כי מה שנתניהו מנסה לעשות זה לבזבז את כספי הציבור כדי שיהיה לו נוח פוליטית תוך כדי פגיעה בהליך הדמוקרטי. ממשלת מעבר אינה רשאית לעשות החלטות מהותיות ומדובר כאן על שינוי חוק יסוד. פנינו ליו"עמש של הממשלה והכנסת בדרישה לעצור את זה. יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, חייב לעצור את זה. הוא אחראי לשמור על כבודה של הכנסת, אסור לו לתת יד לגניבה שנתניהו מנסה להוביל". לפיד הוסיף: "נתניהו רוצה שהציבור ישלם מכספו בגלל שאין לו מספיק מנדטים להקים ממשלה- זו התנהגות שערורייתית".

בהמשך דבריו תקף לפיד את המחנה הציוני בראשות ח"כ בוז'י הרצוג ואמר: "קורים פה דברים נוראים בשבועות האחרונים. מוכרים את המדינה ובוז'י וחבריו במפלגה שותקים. הם שותקים כי כולם יודעים שהם היו משלמים לחרדים בדיוק מה שנתניהו שילם ואפילו יותר. הם שותקים כי הם עדיין מחכים לטלפון שיקרא להם להצטרף לחגיגה".

בתגובה להתבטאויותיו נמסר מ'המחנה הציוני': "מצחיק לראות את מי שחמאת ממשלת לפיד-נתניהו הכושלת עדיין מרוחה על ראשו, משחק אותה אופוזיציה. מוטב שילמד מהרצוג שכשהוא אומר משהו הוא מתכוון לזה, ויפסיק לסייע לממשלת הכישלון הלאומי שנתניהו מקים, באמירות חסרות אחריות שמפלגות את האופוזיציה".

ח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) הגיבה: "מצחיק לקבל עיצות ממי שעד לפני שלוש דקות ישב עם נתניהו בממשלה, ולא רק זה אלא גם הכריח אותו להכניס לקואליציה את המפלגה הסקטוריאלית ביותר בכנסת - הבית היהודי".

"ישיבתו של לפיד בממשלת נתניהו עלתה למשלם המסים הישראלי מיליארדים שהוזרמו למימוש מטרותיו של הבית היהודי ולקידום מקרובים ועסקנים. אנחנו נוביל את האופוזיציה הלוחמת ביותר שנראתה פה ואני מזמינה את יאיר לפיד ללחום יחד אתנו כשותף פעיל לקרבות האמיתיים שמחכים לנו".
לפיד הרצוג אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד