י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שרה נתניהו תעיד היום בבית הדין לעבודה בי-ם

התביעה כוללת טענות על העסקה פוגענית וקיפוח זכויות וכן תיאור של מסכת השפלות ואמירות גזעניות יומיומית לכאורה מצד אשת רה"מ

מני נפתלי
מני נפתלי


שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, צפויה לעלות היום (א') לדוכן העדים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים ולמסור את גרסתה בנוגע לתביעת מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה.

בתביעה שהגיש נפתלי ואשר זכתה להדים רבים הוא העלה שורה של טענות באשר ליחס שלו זכה בזמן שעבר בבית ראש הממשלה. התביעה כוללת טענות על העסקה פוגענית וקיפוח זכויות וכן תיאור של מסכת השפלות ואמירות גזעניות יומיומית לכאורה מצד אשת רה"מ.

בתצהיר שצירף לתביעה, פירט נפתלי, כי שרה נתניהו כפתה לכאורה על העובדים כללים נוקשים כדי לשמור על הגיינה אישית, ודרשה מהם להחליף בגדים שלוש פעמים במהלך יום עבודה. לטענתו, העובדים התבקשו לשטוף את גופם לפני שנכנסו לחדרי השינה במעון, ונאלצו להישמע לכאורה לגחמות שונות של רעיית רה"מ, כמו אריזת הביצים במקרר בשקיות נפרדת לכל ביצה. "הדברים שמסרתי בתצהיר היו דוגמאות קטנות מאוד לדברים שהתרחשו בבית רה"מ", אמר היום נפתלי. "לא רציתי לפגוע בראש הממשלה ובליכוד".

עוד טען נפתלי, בין היתר, כי שרה נתניהו לא הסכימה לעתים לאכול מזון שהכינה המבשלת בבית רה"מ, משום שהוא לא היה טעים לדעתה. "לזכותה ייאמר", הבהיר נפתלי, "שלא היו זורקים אוכל במעון. עוגות היו עומדות שבועות ולא היו זורקים אותן".

נפתלי ציין כי אחרים היו אוכלים מהמזון הזה, "לדוגמה יוסי כהן", בא-כוחה של שרה נתניהו, שנכח באולם. נפתלי גם שירבב במהלך עדותו טענה, לפיה הוא נדרש לעתים "לקנות חומוס גרגרים לראש הממשלה מוקדם בבוקר".

"כשהגעתי למעון ראש הממשלה גיליתי ששרה נתניהו שותה כמות מטורפת של אלכוהול. נחרדתי לראות כמה שהיא שותה - שלושה בקבוקי שמפניה ביום", הוא הוסיף ואמר.

נפתלי, ששימש כמאבטח האישי של שרה נתניהו וילדיה, ובהמשך הפך לאב הבית בבית רה"מ, התפטר מעבודתו לפני כשנתיים, והגיש בתחילת החודש את תביעתו על תנאי העסקתו ובגין הבטחה שניתנה לו לכאורה לתפקיד המשך במשרד ראש הממשלה.

ממשפחת נתניהו טוענים כי נפתלי מכפיש, משקר ומשמיץ את שרה נתניהו כדי לסחוט כספים שלא מגיעים לו. "מני נפתלי מנצל את העובדה שאי-אפשר לתבוע אותו על דברי דיבה ולשון הרע הנאמרים מעל דוכן העדים, והוא ממשיך במסע ההשחרה של הגברת נתניהו - והכול במטרה להוציא מהמדינה כספים שלא כדין ולפגוע בראש הממשלה ובמשפחתו", מסרה המשפחה אחרי עדותו של נפתלי.

לדבריה, "הציבור הישראלי כבר הביע שאט-נפש מהתנהלות בוטה, אלימה ובלתי מוסרית זו. לאחר שהאמת תתברר בבית הדין לעבודה - יתגלו כל טענותיו של מני נפתלי כעורבא פרח".
נתניהו שרה משפט עדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד