י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בשורה באלעד: הסוף לפקקים בצומת נחשונים

לאחר תקופה ארוכה של סבל, סוכם עם חברת 'נתיבי ישראל' על וויסות מחדש של הרמזורים בצומת היציאה מאלעד

מוצת נחשונים (באדיבות המצלם)
מוצת נחשונים (באדיבות המצלם)


בשורה לתושבי אלעד והאזור: לאחר תקופה ארוכה, בה סבלו מידי בוקר התושבים היוצאים מאלעד והאזור מפקקי תנועה חריגים בין אלעד לכביש 471 (צומת מגדל אפק), ווסתו השבוע מחדש הרמזורים בצומת, בכדי לפתור את בעיית הפקקים.

לאחר פגישה שנערכה בחברת "נתיבי ישראל" שבתחום אחריותה נמצאים כל הכבישים הבינעירוניים בארץ. עם מ"מ וסגן ראש העיר אלעד ומחזיק תיק התחבורה בעיר שמואל גרוסברד, מהנדס התנועה הראשי של החברה נחלה שאקר, האחראי על תכנון פיקוח ובקרת הסדרי תנועה מוטי קליין וצוות המשרד. הועברו הוראות לוויסות הרמזורים בצומת בהתאם לסיכומים.

בנוסף, בשל פקקי התנועה בשעות אחה"צ בכביש 471 לכוון אלעד וראש העין, סוכם גם כי יש להאריך את זמן הרמזור הירוק בצומת 444/יהודה הלוי, לכוון צפון, מה שאמור לשחרר את עומסי התנועה בכביש 444 וכתוצאה מכך את פקקי התנועה בכביש 471, בהתאם לכך תתקצר הדרך למגיעים לאלעד מכוון בני ברק ופתח תקווה. במסגרת זו יש לציין, כי בעתיד מתוכנן מחלף בצומת זו (444/יהודה הלוי), זאת במקביל לבניית השכונות החדשות בראש העין.

במהלך הפגישה נפרסו מפות התכניות להרחבת צומת מגדל אפק (נחשונים), כאשר ע"פ בקשת מ"מ ראש העיר גרוסברד הוחלט לזרז את האישורים הנדרשים, בכדי שבתוך מס' חודשים יתחילו בביצוע העבודות להרחבת הצומת, במסגרת הרחבת הצומת מתוכננת הרחבה מ-2 נתיבים ל-3 בין צומת נחשונים בכביש 6 לבין כביש 444, זאת בנוסף לנתיב הקיים ופונה ימינה לכוון אלעד בפניה חופשית, כמו"כ יתווסף נתיב ברמזור בצומת מגדל אפק מכוון ראש העין לאלעד ועד אחרי הפניה לנחשונים.
נחשונים צומת פקקים אלעד גרוסברד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד