כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

אקה נדל"ן: החברה שעשתה מהפכה

יזמית הנדל"ן שבבעלות ר' אלי קליין - חברת 'אקה נדלן', יזמה את הקמתן של אלפי יחידות דיור יוקרתיות • כנסו לקרוא

אלי קליין וראש עיריית ירושלים ניר ברקת
אלי קליין וראש עיריית ירושלים ניר ברקת





"פה אפשר לבנות עוד מאות יחידות דיור לציבור החרדי", אמר לעצמו ר' אלי קליין לפני שנים. היום, לאחר שחלפו שנים רבות מאותה מחשבה שהפכה לאלפי יחידות דיור ולחברה יזמית אותה הקים, יכולים האיש והחזון לחייך בסיפוק אל מול מאות המשפחות שכבר רכשו דירה באחד מהפרויקטים הרבים שנולדו בעקבות אותו חלום.

קליין, איש נדל"ן שמצודתו פרוסה ברחבי העולם וקשריו הענפים נודעו בשערים, הקים את חברת 'אקה נדלן' שיוזמת פרויקט אחר פרויקט ומספקת פתרונות דיור יוקרתיים ואיכותיים עבור הציבור החרדי והדתי אך לא רק עבורם.

מי מאתנו לא היה רוצה לקום בכל בוקר, לפתוח את חלון ביתו ולגלות את הרי ירושלים המוריקים פרושים לרגליו. להביט אל מורדות ההרים הטובלים באור של זריחה ומרחיבים את הדעת?

את המחזה הזה ראה ר' אלי קליין בעיני רוחו ובדמותו יצר את 'אקה נדלן' שבונה היום למעלה מאלף יחידות דיור רק בשכונת רוממה החרדית לבדה. בין הפרויקטים אותן יזמה 'אקה נדלן' ניתן למנות את פרויקט מצפה נוף, פרויקט פסגות ירושלים, פרויקט האחוזה, פרויקט משכנות התכלת, פרויקט גבעת השקד, פרויקט גבעת הסופר ופרויקטים אחרים שיקצר המקום לפרטם.

מפרט עשיר ונוף מדהים



לשם הדוגמה נתייחס לפרויקט מצפה נוף שיותר מ-60% מהדירות שבו, נמכרו עוד בטרם עלו הכלים הכבדים על האדמה הסלעית, על מנת להבין את עוצמתה של החברה אותה הקים קליין כדי לספק פתרונות דיור איכותיים למשפחות מכל החוגים.

פרויקט מצפה נוף המוקם בין הרחובות פתח תקווה ואהליאב בירושלים, מציע שילוב מנצח של יוקרה ונוף ושמו מעיד עליו יותר מכל. הפרויקט יעניק לדייריו משב אוויר צלול ותצפית מרהיבה על עמק הארזים המוריק. מנקודת מבט זו בה ממוקם הפרויקט, ניבטת לה ירושלים במלוא הדרה, כשהיא פרושה לכל מלא העין.

הפרויקט היוקרתי עשה לו כנפיים בקהילות חרדיות רבות ברחבי העולם, כמו ניו יורק, אוסטרליה, לונדון, צרפת וההתעניינות הגבוהה כוללת גם את תושבי ירושלים והסביבה המעוניינים לשפר את מגוריהם ולהתקדם לדירה מודרנית ורחבת ידיים, מבלי לאבד את המיקום הייחודי מול הנוף הירושלמי המרהיב ומבלי להתרחק ממרכזי התורה והחסידות של עיר הקודש והמקדש.

הפרויקט מציג מגורי יוקרה בסביבה מושלמת ובמסגרתו ייבנו כ-160 יחידות דיור במגוון גדלים, החל משלושה חדרים ועד דירות פנטהאוז ודירות גן בנוסף על שטחי שירות ומסחר. הדירות עצמן מצוידות במפרט ייחודי ועשיר שנבנה באופן מיוחד ומותאם להרגלי המגורים אותם ניתן למצוא בשכונות היוקרה היהודיות בחו"ל.

כאילו לא די בכך, לפרויקט זה הקצתה היזמית 'אקה נדלן' פארק ירוק ורחב ידיים בהיקף חסר תקדים בשכונה, וזאת לרווחת תושבי המקום העתידיים. כמובן שיהיה זה מיותר לציין את העובדה שכל דירה מצוידת במרפסת סוכה מרווחת במיוחד ומתוכננת כך שתתאים למשפחה החרדית המעוניינת בדירת יוקרה.

תכנון נדיב של איכות חיים



זו הייתה רק דוגמא אחת להצלחה הגדולה שנחל קליין במימוש חזונו הגדול. ישנן דוגמאות נוספות כמובן, אך אנו נסתפק בדוגמא אחת נוספת: פרויקט 'פסגות ירושלים' המוקם בנקודה הטיפוגרפית הגבוהה ביותר בשכונת רוממה - ממש בפסגתה - בין הרחובות ירמיהו ושרי ישראל.

פרויקט פסגות ירושלים מעיד אף הוא על תפיסת העולם הייחודית לפיה עיצב קליין את חברת 'אקה נדלן' ואת יוזמותיה הנדלניות. גם פרויקט זה נבנה במפרט עשיר ואולי אף חסר תקדים באזור. מה שמסביר את הביקוש הרב ואת קצב המכירות המרשים של הפרויקט שלמעלה ממחצית הדירות בו כבר נמכרו והוא אף הוגדר "שיאן המכירות" בירושלים, בהתאם לנתוני רשות המיסים, במשך שנתיים ברציפות (2013-2014).

בהערת אגב ניתן לומר כי מומחי נדל"ן שבחנו את הפרויקטים שיזמה 'אקה נדלן' ובראשם את פרויקט מצפה נוף אותו הזכרנו לעיל, מצביעים על יתרון בולט נוסף ונדיר מאד בנוף הירושלמי: המרחב הסביבתי הנדיב.

בשל שטחי המגורים המצומצמים באזור רוממה, מתחמי הבניה הרגילים מתאפיינים בבניינים צמודים זה לזה ובשטחים ירוקים מצומצמים. בתחום זה, מתעלה אקה נדלן על כל האחרים בהציעה לרוכשים סביבה ירוקה ביד נדיבה כחלק מתפיסת עולם המציבה את הלקוח ואת רווחתו במרכז מאווייה.

ב'אקה נדלן' אומרים כי המטרה היא לספק איכות חיים ולא רק פתרונות מגורים. עוד אומרים שם כי הביקוש הרב של משפחות חרדיות מחו"ל, נובע מאותה גישה ייחודית ומעיצוב ותכנון שנועדו ליצור תחושה של רחבות שהרי "דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם".

מהפכת נדל"ן וחוסן כלכלי

לסיום, ניתן לציין את העובדה ש'אקה נדלן' בבעלותו של ר' אלי קליין, רכשה זה מכבר את שמה הטוב כחברה מקצועית ומבוססת בתחום הנדל"ן, והיא נחשבת לחברה איכותית מהשורה הראשונה, בשל ניסיונה רב השנים והקפדתה על התנהלות מקצועית המתבטאת בסטנדרטים חדשים בכל הנוגע לניהול חברת נדל"ן.

מיזמי החברה מצטיינים ברמת גימור בלתי מתפשרת ומתן שירות איכותי ומקצועי, לצד איכות חיים לדיירים בפרויקטים השונים. ל'אקה נדלן' חוסן כלכלי וידע מקצועי נרחב בהקמת פרויקטים, ידע שנצבר לאורך שנים ובא לידי ביטוי מעת רכישת הקרקע דרך תכנון הפרויקט והשבחתו ועד למכירת הדירות והשטחים המסחריים, תוך מתן דגש על ביטחון ללקוחותיה. החברה נמצאת בקשרים עסקיים עם כל הבנקים בישראל ועובדת עם חברות הבניה הגדולות והמבוססות בארץ.

ככלל, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהחברה אותה הקים קליין, יכולה לזקוף לזכותה את מהפכת הנדל"ן העוברת על ירושלים בכלל ועל שכונת רוממה בפרט. נכון להיום נבנות ביוזמתה מעל אלף יחידות דיור בירושלים ומאות משפחות חייבות לה את דירת חלומותיהן.

זכה ר' אלי קליין למה שלא זכו הרבה אחרים, כאיש עסקים בעל חזון ותפיסת עולם ייחודית, הצליח להפוך את חזונו למציאות ושינה את פני הרקיע של עיר הקודש.

ב'אקה נדלן' החברה אותה הקים אומרים במילים ברורות: "המטרה שלנו היא להעניק את האפשרות לרכוש דירות חדשות, מפוארות ומרווחות במחיר הוגן. אנו עושים הכל על מנת לתת את העסקה הטובה ביותר שאפשר להציע".

דירה לדוגמה פרויקט אחוזה:







1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד