ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בנט: יש לנו יד יציבה על ההגה של המדינה

מרכז הבית היהודי אישר את ההסכם עם הליכוד ובנט הבטיח: "לא נשב יותר בבגאז'" • ההסכם המלא - בפנים

בנט: יש לנו יד יציבה על ההגה של המדינה


ההסכם הקואליציוני של הבית היהודי עם הליכוד, אושר הערב (א'), במרכז המפלגה בנחלים.

השר בנט אמר בכינוס כי: "זו ממשלה של כל הציבור הישראלי. גם עם 61 חברי כנסת – זו יכולה להיות ממשלת אחדות. ממשלת אחדות זה לא אם מפלגה כזאת או אחרת בקואליציה, ממשלת אחדות זאת החלטה של שותפי הקואליציה להסתכל על טובת כלל הציבור. זאת תהיה ממשלה של הקואליציה ושל האופוזיציה. של הדתיים, של החילונים, של חרדים, של יהודים וערבים, של עולים חדשים וותיקים. ממשלה של כולם".

"בליל ל"ג בעומר", הסביר, "חתמנו על הסכם של כניסה לממשלת ישראל. זה יום סמלי, בו חדלו למות תלמידי רבי עקיבא שלא נהגו כבוד זה בזה. שהחל ממנו אנחנו מסתכלים על טובת הכלל.

"דאגנו שיהיה בהסכמים הקואליציוניים מליארד ש"ח תוספת לשכר חיילים. מעל חצי מליארד ש"ח לחינוך. לחיזוק הזהות היהודית ביהודי התפוצות, לתוכנית למען הצפון, להחזרת המסתננים מדרום ת"א לארצותיהם.

"הבטחנו שהבית היהודי יניח יד על ההגה של המדינה. זה לא היה קל, אבליש לנו עכשיו יד יציבה על ההגה. לא ניתן לרכב הזה ליפול, לא ניתן לו לעשות תאונות. וגם לא נשב יותר בבגאז'".

לאחר אישורו של סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן לתפקיד סגן שר הביטחון במרכז מפלגת הבית היהודי, אמר ח"כ בן דהן: "אני מודה לחברי המרכז של הבית היהודי, ליו"ר המפלגה נפתלי בנט על מתן האמון בי. בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם שר הביטחון. ולשרת את עם ישראל בכל כוחי".





























בנט הבית היהודי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד