י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ההודעה של אייכלר ללרנר: "אני נחרץ בעניין"

דרישתו של הח"כ האגודאי לוועדת פניות הציבור: "תודיעי גם לאלקין שלא יטעה ברצינותי ולא יבזה את ראש הממשלה"

אייכלר. צלם:פלאש90
אייכלר. צלם:פלאש90


פרסום ראשון: לאחר הסערה שהתחוללה הבוקר (ב) בתוך יהדות התורה, כאשר ח"כ ישראל אייכלר העביר מסרים ללשכת ראש הממשלה ובהם דרש את ראשות הועדה לפניות הציבור, בחדרי חרדים חושף את ההודעה ששלח ח"כ ישראל אייכלר לגב' פרח לרנר, היועצת הבכירה של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעה כתב ח"כ ישראל אייכלר: "יהדות התורה קיבלה תפקידים לפי מפתח שונה מש"ס והבית היהודי ללא פרופורציה. ש"ס גם הודיעה לנו כי היא בוחרת ס. יו"ר כנסת למחצית ראשונה...

"לכן נהיה מוכנים בלית ברירה לוותר על תפקיד חשוב זה ובמקומו לקבל ראשות הועדה הכי קטנה והכי חשובה לנו בכנסת. יו"ר הועדה לפניות הציבור לכל אורך הקדנציה.

"הציבור שלנו נתקל בבעיות ביורוקרטיה כי אין לו איש במיגזר הציבורי. עבורי תפקיד שאוכל לעזור לבוחרי, זה להיות בקואליציה אם לאו.

"הרב ליצמן יודע שאני נחרץ בענין. תודיעי גם לאלקין שלא יטעה ברצינותי ולא יבזה את ראש הממשלה הרוצה בטובת הענין. אני מחכה לשמוע מכם על ההצעה הזאת, לפני שתביאו אותנו להצבעה בכנסת. אקוה שתוכלי לטפל בענין על הצד היותר טוב."

גורם בכיר בליכוד אמר הבוקר שהתנהלות מעין זו של אייכלר מסכנת את הקואליציה המוקמת ופוגעת בהישגים החשובים של נציגי יהדות התורה לבוחריה.
אייכלר הודעה פרח לרנר ראש הממשלה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד