ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

קיבל את שלו: אייכלר ימונה לראשות ועדה

לאחר המהומה שחולל, ח"כ ישראל אייכלר יקבל את ראשות הוועדה לפניות הציבור

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


לאחר מיני המשבר שחולל ח"כ ישראל אייכלר בדרישתו לקבל ראשות ועדה בכנסת, מסתמן הסכם בנושא.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב (ב'), לקראת ההצבעה במליאת הכנסת, עזב אייכלר את משכן הכנסת בזעם לאחר שלטענתו יהדות התורה לא קיבלה מספיק תפקידים.

לאחר מספר דקות אייכלר קיבל שיחת טלפון מחבר צוות המו"מ מטעם הליכוד, ח"כ זאב אלקין ובה סיכם עמו כי עד יום רביעי יגיעו הצדדים להסכמה שאייכלר יקבל ראשות ועדה. לפי המסתמן אייכלר יקבל את ראשות הוועדה לפניות ציבור.

מוקדם יותר היום נחשף ב'בחדרי חרדים' הודעות של ח"כ ישראל אייכלר לגב' פרח לרנר יועצת ראש הממשלה. בהן נכתב: "יהדות התורה קיבלה תפקידים לפי מפתח שונה מש"ס והבית היהודי ללא פרופורציה. שס גם הודיעה לנו כי היא בוחרת ס. יו"ר כנסת למחצית ראשונה. לכן נהיה מוכנים בלית ברירה לוותר על תפקיד חשוב זה ובמקומו לקבל ראשות הוועדה הכי קטנה והכי חשובה לנו בכנסת. יו"ר הועדה לפניות הציבור לכל אורך הקדנציה.

"הציבור שלנו נתקל בבעיות ביורוקרטיה כי אין לו איש במיגזר הציבורי. עבורי תפקיד שאוכל לעזור לבוחרי, זה להיות בקואליציה אם לאו. הרב ליצמן יודע שאני נחרץ בענין. תודיעי גם לאלקין שלא יטעה ברצינותי ולא יבזה את ראש הממשלה הרוצה בטובת הענין. אני מחכה לשמוע מכם על ההצעה הזאת, לפני שתביאו אותנו להצבעה בכנסת. אקווה שתוכלי לטפל בענין על הצד היותר טוב".

יצויין כי חבר הכנסת אייכלר ננזף בישיבת הסיעה על ידי חברי הכנסת, על כך שהינו פועל ללא שיתוף פעולה עם הסיעה.
ישראל אייכלר כנסת ועדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד