כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

תאונה קשה ליד חצב: 2 הרוגים ו-8 פצועים

טרקטור עם נגררת שעליה ישבו פועלים, נפגע ממשאית חולפת כשיצא מהשטח לכביש • "זירה קשה מאד"

תאונה קשה ליד חצב: 2 הרוגים ו-8 פצועים


רכב מסחרי שהסיע פועלים התנגש בטרקטור בכביש 40 סמוך לצומת הכניסה למושב חצב, שני גברים נהרגו ושמונה נוספים נפצעו. מדובר בטרקטור עם נגררת שעליה ישבו פועלים, שנפגע ממשאית כשיצא מהשטח לכביש.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 גברים כבני 30 והעניקו טיפול רפואי ל-8 פצועים, בהם פצוע אנוש כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה ומונשם, פצוע קשה כבן 30 עם פגיעות ראש וחזה, פצוע בינוני גבר כבן 30 בהכרה יציב עם פגיעות חזה, ו-5 פצועים באורח קל.

מבדיקה ראשונית עולה כי משאית שהגיעה מכיוון צפון לדרום פגעה בטרקטור שיצא ממושב חצב, עליו היו על עגלה תשעה בני אדם. כתוצאה מהפגיעה נהרגו שני בני אדם ושבעה נפצעו בדרגות שונות. בוחני אגף התנועה עוסקים בשעה זו בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיק מד"א שמוליק הרטמן שהגיע ראשון למקום סיפר: "מדובר בזירה קשה מאוד, על הכביש לרוחב ארבעת המסלולים היו מוטלים פצועים, שנים מהם גברים כבני 30 היו ללא סימנים חיים עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותם במקום.

"בסיוע כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום הענקנו טיפול רפואי ל-8 פצועים נוספים, מהם גבר כבן 30 שהיה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר שייצבנו את מצבו בשטח פינינו אותו לבית חולים תוך טיפול כשמצבו אנוש, גבר נוסף כבן 30 שהיה בהכרה עם פגיעת ראש וחזה הוגדר קשה ופצוע נוסף עם פגיעת חזה הוגדר באורח בינוני, שאר הפצועים בהם ילד בן 8 שהיה במשאית נפצעו קל".

אבי דרעי מפקד זק"א לכיש, אמר "מדובר בתאונה קשה מאוד. שני עובדי חקלאות ישבו על עגלת הטרקטור. הרכב המסחרי פגע שעברה על הכביש פגע בהם בחוזקה. הגעתי עם צוות זק"א שפלה ולכיש לזירת התאונה הנפגעים היו ללא רוח חיים. לצערי ההרוגים ככל הנראה ישבו על עגלת הטרקטור ללא שום הגנה. טיפלנו בגופות ובאיסוף הממצאים".

















חצב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד