כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

נתניהו: איראן מכינה את השואה הבאה

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים את הקהילה הבינלאומית באנטישמיות: "יש אובססיה נגד ישראל"

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ


ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים היום (ג') את הקהילה הבינלאומית באנטישמיות והדגיש שהאופציה הצבאית נמצאת על השולחן כדי למנוע את התגרענותה של איראן.

נתניהו השתתף בכנס הפורום הגלובלי החמישי למאבק באנטישמיות, שנפתח היום בירושלים.

נתניהו התייחס לתופעת האנטישמיות, ואמר: "האנטישמיות לא מוגבלת לאסלאם הקיצוני אלא גם לחוגים שרואים את עצמם כליברלים של המערב. הם מתארים את המדינה היהודית כיוצרת הבעיות הגדולה ביותר בעולם.

"כאשר חמאס ירה אלפי טילים נגד ישראל רבבות יצאו לרחובות באירופה. האם הם יצאו להפגין כאשר אלפים מתו בסוריה או בתימן? לא. כל ההחלטות והגינויים נשמרים לדמוקרטיה האחת והיחידה – ישראל. זה היה היחס ליהודים כל הדורות. אז האשימו את היהודים בכל הפשעים והיום מאשימים את מדינת היהודים", אמר.

נתניהו האשים את איראן בהפצת אנטישמיות ואמר "המדינה האיראנית מכחישה שואה ומכינה אחת נוספת. הסכם המסגרת לא יעצור אותם. ישראל רוצה פיתרון בדרכי שלום שיחסום את דרכה של איראן לפצצה, אבל אני רוצה להיות ברור: המדינה היהודית תגן על עצמה, בכוחות עצמה, נגד כל איום".

אנחנו חיים בדור שבו האנטישמיות קמה לתחייה. ליהודים יש זכות לחיות באופן חופשי איפה שהם רוצים ולממשלות יש אחריות לדאוג לזה".

עוד הוסיף: "ראיתם משלחת איראנית בנפאל?, איראן היא הדוגמא הבולטת ביותר למקרה בו התוקף מאשים את הקורבן. הם תוקפים אותנו על זכויות אדם?".
נתניהו ישראל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד