י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

קמפיין החרדקים מחריף: פורסמו תצלומי חיילים חרדים

עליית מדרגה בקמפיין ההסתה נגד חיילים חרדים • הופצו פרסומים בשכונות החרדיות הכוללים פרטים אישיים וצילומים של חיילים חרדים המשרתים בצה"ל • חייל חרדי: "אני חושש שיפגעו בי"

קמפיין החרדקים מחריף: פורסמו תצלומי חיילים חרדים


ההסתה נגד החיילים החרדים עולה מדרגה: אמש (ג') הופצו בשכונות החרדיות בירושלים פרסומי הסתה, במסגרת 'קמפיין החרד"קים' הכוללים פרטים אישיים של חיילים המשרתים בצה"ל.

עד עתה, כלל קמפיין החרד"קים בעיקר איורי הסתה וטקסטים נגד חרדים אלמוניים, המתגייסים לצה"ל.

המקפיין הנוכחי, כולל תמונות ופרטים של חיילים חרדים הנושאים תפקידים בכירים בצה"ל.

הקמפיין כולל חוברת עם הכותרת "שמד בלשכת הגיוס", כאשר בעמודים הבאים מפורטים חמישה שלבים; "התפאורה - פוסטרי התעמולה בלשכה, הריכוך והחיכוך - מטרות השהייה הארוכה והמיותרת בלשכה, הסלקציה - המארב והמלכודת לחלשים, התעמולה - הפרוספקטים המזעזעים בלשכה, ועמק הבכא הסכנות בצו ראשון".

בכל אחד מהשלבים, מובאות תמונות על הנושא. תמונות תלמידי ישיבה וחיילים. חלקם, חוששים מהתנכלות אישית בעקבות הפשקווילים.

חייל חרדי המשרת בצה"ל אמר ל'בחדרי חרדים': "אמנם התצלום שלי לא פורסם, אבל אם זה ימשיך וייעשה אני בהחלט יהיה מודאג. זה מזכיר לי שלפני שירו ביהודה גליק מישהו העלה את תמונתו לרשת וצייר סביבו מטרה. זה מה שעושים כאן ואני מתפלא שעד כה המשטרה לא עשתה דבר לעצירת המסיתים".

בעקבות הקמפיין המחודש, נמסר מדובר צה"ל ל'בחדרי חרדים' כי "בין צה"ל למגזר החרדי מתקיים שיח ושיתוף פעולה רציף במשך השנה ונראה כי פרסומים אלה אינם מאפיינים את האוכלוסיה החרדית כולה. צה״ל מגנה בכל תוקף הסתה כנגד משרתיו העושים לילות כימים בעבודתם עם המגזר החרדי. פרסומים אלה יועברו על ידי גורמי צה"ל לידי גורמי האכיפה בהקדם".











חרדק הסתה קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד