ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ליצמן: "שלפיד יצעק - זו הנקמה שלנו על שנתיים של סבל" • צפו

ח"כ יעקב ליצמן, סגן שר הבריאות בממשלה הבאה, תוקף בחריפות את יו"ר 'יש עתיד': "עדיף לי שהוא יצעק ואני אקבל את הכסף, שימחה, שיצרח, זה עדיף לי מהסבל שגרם לנו בשנתיים האחרונות"

צילום: קובי הר-צבי
צילום: קובי הר-צבי


"עדיף לי שלפיד יצעק אבל שאני אקבל את הכסף", כך התבטא אמש (ד'), ח"כ ליצמן ביחס להתקפות על הח"כים החרדים בתקשורת.

בדברים שנשא אתמול ח"כ יעקב ליצמן ב'יהדות התורה' באירוע הכתרת הגר"י וינר כרבו של ארגון 'יד שרה', התייחס המיועד להיות סגן שר הבריאות, למתקפה התקשורתית נגד ההסכם הקואליציוני עם מפלגתו.



צילום: אבי שיף

"ראיתי היום באחד העיתונים", אמר, "שתג המחיר של יהדות התורה זה 4 מיליארד שקל. אחר כך שמעתי בחדשות שכל חבר כנסת קיבל 20 מליון שקל.

"לא קיבלנו כלום", התגונן, "החזירו את קצבאות הילדים שזה 2.6 מליארד שקל ואיני יודע כמה אחוזים מזה נקבל. כך גם החזרת טיפול השיניים, חוק סיעוד ועוד. מה נשאר? חצי מיליארד שקל לישיבות ו120 מליון שקל שאנחנו התחננו להכניס את תקציב הישיבות להסדר.וסירבו להכניס את זה לספר התקציב. רצו שכל שנה אנחנו נתחנן.

התקציב מסביר ליצמן מתחלק כך: "10 מיליון לת"תים, 15 מיליון לסמינרים ולחינוך העצמאי. אני לא יכול לקחת את זה לאיחוד מוסדות גור. זה לפי הקריטריונים ואנחנו מתחננים שיכניסו את זה לספר התקציב.

"כל יום יש מריחה על העיתונים בעיתונות החילונית", הוסיף, "אבל בא ואגיד לכם דבר אחד. אני רוצה להעביר את המסר ליאיר לפיד: "עדיף לי שהוא יצעק ואני אקבל את הכסף".

"שהוא יצרח כל יום", הוסיף, "וימחה ויגיש נגדי בג"צים. זה עדיף מהסבל שגרם לנו בשנתיים האחרונות. מותר לומר שזו הנקמה. לא חיפשתי נקמה, לא חגגנו שמחה לאיד. ניהלנו מו"מ קשה וקיבלנו את מה שהורידו לנו לפני שנתיים ותפקידים קיבלנו אפילו פחות מלפני שנתיים כי התמקדנו בעיקר בנושאים המהותיים".
ליצמן כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד