כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חוג חת"ס מתייצב למאבק השבת באשדוד

רבני 'חוג חתם סופר בני ברק' עלו לבקר במעונו של הגר"י שיינין, רב העיר אשדוד, על מנת לתמוך במאבקו למען השבת

חברי בד"ץ חוג חת"ס אצל הגר"י שיינין
חברי בד"ץ חוג חת"ס אצל הגר"י שיינין


רבני 'חוג חתם סופר בני ברק' באו לביקור מיוחד במעונו של הגר"י שיינין, רב העיר אשדוד, על מנת לתמוך במאבקו למען חומות השבת בעיר.

בצל המערכה על משמר חומת השבת באשדוד נערך בימים אלו ביקור חיזוק מיוחד של רבני 'בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק', אצל רב העיר אשדוד, הגר"י שיינין.

בעיצומה של המערכה הכבדה שמנהלת היהדות החרדית באשדוד בימים אלה לנוכח פריצת חומות השבת עם פתיחתו של קניון 'ביג פאשן' בעיר, באו רבני בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק לביתו של הגאון רבי יצחק שיניין, רב העיר.

במהלך סיור כשרות באזור הדרום בו השתתפו רבני ומפקחי מערכת הכשרות, ערכו חברי המשלחת בראשות גאב"ד חוג חתם סופר, והגאון רבי יהושע הורביץ שליט"א, חבר הבד"ץ, ביקור מיוחד אצל הגר"י שיינין על מנת לחזקו ולאמצו על עמידתו האיתנה ללא חת על משמר חומות השבת בעיר.

גאב"ד חוג חתם סופר שנודע כמי שעומד במסירות על משמר קדשי ישראל, העלה בפגישה המיוחדת זיכרונות ממאבקים שונים שנערכו בעבר, מאבקים בהם עמדו החרדים לדבר ה' כחומה בצורה וללא חת ואף זכו לסייעתא דשמיא מיוחדת שהביאה לניצחונה של השבת הקדושה.

עוד הזכירו חברי הבד"ץ את העיקרון המנחה את מערכת הכשרות מאז ומתמיד לפיו אין מקיימים קשרים ובוודאי שאין מעניקים כשרות לרשתות וחנויות מחללות שבת, גם אם כל המוצרים כשרים וגם אם בתוך הרשת ישנן חנויות ששומרות שבת.

הגר"י שיינין הודה לחברי הבד"ץ על ביקורם המיוחד בתקופה סוערת זו, וציין את נחישותם והתאחדותם של כל חוגי היהדות החרדית באשדוד במאבק על משמר השבת. הגר"י אף עודד את הרבנים הגאונים חברי הבד"ץ שליט"א להמשיך ביתר שאת וביתר עוז במלאכת הקודש על משמר חומות הכשרות עבור ציבור היראים.
חוג חתם סופר הרב אלטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד