כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גפני נגד פירון: "חצוף ורשע. שונא חרדים"

גפני הגיב לדברי ההסתה של פירון: "מי שמצא את גופתו של אור אסרף זה חרדים מזק"א ומאיחוד הצלה" • צפו

משה גפני, צילום: נועם ריבקין-פאנטון, פלאש90
משה גפני, צילום: נועם ריבקין-פאנטון, פלאש90


חה"כ משה גפני הגיב הבוקר (ד') על דבריו של ח"כ שי פירון נגד הציבור החרדי, שאמר כי פגש את חבריו של אור אסרף ז"ל, שאמרו לו כי שר הביטחון הולך לבגוד בהם עם שינוי חוק הגיוס הלפידי. גפני יצא מכליו וקרא לעברו של פירון - חצוף ורשע, והזכיר את חברי המשלחת החרדים שנסעו יחד עם חבריו של אסרף, וכן את שליחי חב"ד שפעלו ופועלים במקום.

גפני: "מי שמצא את גופתו של אור אסרף – לא הייתי אומר את זה – זה אנשים חרדים, אנשים שבאו מהמשלחת מנפאל היו מזק"א ומאיחוד הצלה, שאגב, הם מימנו את המשלחת הזאת יחד עם יחידות החילוץ.



"הם מצאו אותו ראשונים, הם הביאו אותו, יחד עם חיילי יחידת אגוז. ללכת ולדבר נגד הציבור החרדי באמצעות חיילי יחידת אגוז, שמצאו את אור אסרף, כשהחרדים היו שם, כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד? אני לא רוצה להתבטא במילים לא פרלמנטריות.

"הוא רוצה להיות אופוזיציה, שיהיה אופוזיציה. למה על הגב שלנו הוא מאשים את שר הביטחון בבגידה? שר הביטחון היה רמטכ"ל, מה הוא היה? עם כל הכבוד, הוא מנהל פה את העולם? מי שהתנדב לעניין הזה יחד עם רבים מהעם היהודי, היו הרבה מאוד חרדים, בזק"א, ב"איחוד הצלה", בארגונים נוספים שהיו שם, ואני כבר לא מדבר על שליח חב"ד שריכז את כל העניין".

"קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי"
גפני פירון הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד