כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

רסידו מציעה בבית שמש: מקום חנייה - חינם

הממהרים לרכוש שטחי מסחר במרכז המסחרי החדש של בית שמש, יקבלו מקום חנייה בשווי עשרות אלפי שקלים – חינם

הדמיית הפרויקט החדש
הדמיית הפרויקט החדש





יזמי 'לב הרמה' - המרכז המסחרי החדש של רמת בית שמש, אותו מקימה חברת 'רסידו' שבנתה מעל 1,600 יחידות דיור בבית שמש החרדית, הכריזו באחרונה על מבצע חסר תקדים לעסקים ובעלי משרדים שיבחרו לרכוש שטחים במבנה החדש.

במסגרת המבצע החברה מתחייבת לתת חנייה בשווי 30,000 ש"ח במתנה. חשוב לציין כי מרבית שטחי המשרדים במרכז שמוקם בפינת הרחובות נהר הירדן והרב הרצוג, כבר נמכרו. רק לאחרונה נחתמה עסקה למכירת כ-900 מ"ר עבור רשת מרפאות ארצית.

זאת נוסף על תמהיל עסקים מגוון שנותן מענה מושלם לצרכיה של האוכלוסייה בסביבה שמספרה נאמד בכ-30 אלף נפש. בין היתר ניתן לציין סניף של רשת השיווק 'שופרסל' ('יש חסד'); סניף של רשת הקונדיטוריות החרדית – 'שובע שמחות'; סניף בנק; סניפים של קופות החולים; חנויות הלבשה והנעלה ואפילו אולם אירועים.

המחסור החריף בשטחי מסחר מסודרים ברמת בית שמש ב' יצר תופעה במסגרתה ממוקמים עסקים רבים בתוך בנייני מגורים עם כל המשתמע מכך. הקמת המרכז המסחרי החדש שזוכה לברכתם של רבני השכונה בפרט ורבני הקהילות החרדיות בבית שמש בכלל, נותנת מענה לבעיה זו ומעניקה פיתרון ייחודי לעשרות אלפי התושבים המתגוררים במרחק הליכה מהמרכז.

ברסידו הבהירו השבוע כי המבצע במסגרתו יינתן לרוכשים מקום חנייה בחינם, מוגבל בזמן וכי הוא אמור להסתיים בתחילת החודש הבא למניינם.
שיווק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד