ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צעירה ננעלה במרפסת המשרד ונמצאה תשושה

הורי צעירה מביתר נלחצו כשבתם לא חזרה במשך שעות לביתה והזעיקו משטרה. לקראת הבוקר מצאו אותה במרפסת המשרד בבית שמש במצב של תשישות

צעירה ננעלה במרפסת המשרד  ונמצאה תשושה


הלילה התקבלה במוקד 100 של משטרת מחוז ש"י שיחה מאביה של צעירה חרדית בת 21, תושבת ביתר עילית, שמסר כי ביתו נעדרת מזה מספר שעות, דבר שאינו אופייני לה. מדובר בצעירה נורמטיבית העובדת בבית שמש. הוריה נלחצו כשראו שהיא לא מגיעה שעות רבות לאחר השעה הקבועה בה נוהגת לחזור, ופנו בבהילות למוקד המשטרה.

ההורים ניסו להתקשר לבתם שוב ושוב, אך על אף שהיה זמין - הנעדרת לא ענתה. קצין נוער מרחב חברון פקד נמרוד פלדמן, שריכז את מאמצי האיתור, הזעיק ניידות של מחוז ירושלים לחפש אחר הנעדרת בגבעת שאול - שם הצעירה לומדת בסיום עבודתה. בשיחות יזומות עם מכריה של הנעדרת נמסר כי לא ראו אותה באותו יום.

נוצר קשר עם המעסיק בבית שמש שמסר כי יצא מהעבודה בשעה 18:00 והשאיר את הצעירה לבדה במשרד. לאיתור הבחורה התווסף שימוש באמצעים טכנולוגיים שהצביעו כי המכשיר נמצא בבית שמש.

ניידת סיירי תחנת בית שמש שהגיעו למקום עבודתה של הצעירה, שמעו דפיקות רמות מתוכו. בעל המשרד הוזעק ופתח את המשרד, שם בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר אותרה הנעדרת, כשהיא בריאה ושלמה אך במצב של תשישות, לאחר שננעלה במרפסת המשרד ללא הסלולארי שלה.
משטרה נעדרת משרד היעלמות חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד