כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

7 הרוגים בתאונת רכבת בפילדלפיה

לפי דיווחים הרכבת נסעה במהירות מופרזת וסטתה ממסלולה בדרכה לניו יורק. ששת הקרונות התהפכו לצדי הפסים • יותר מ-200 פצועים בתאונה

7 הרוגים בתאונת רכבת בפילדלפיה
shutterstock


עלה לשבעה מניין ההרוגים בתאונת הרכבת בפילדלפיה שבמדינת פנסילבניה - לפנות בוקר בקו של אמטרק (Amtrak), שירות הרכבות הלאומי הבין-עירוני של ארצות הברית.

התאונה התרחשה סמוך לשעה 21:20 (שעון מקומי), כאשר הרכבת סטתה מהמסילה בזמן הנסיעה מוושינגטון הבירה לניו יורק - ששת הקרונות הדרדרו לצדי הפסים.

מאות שוטרים וכבאים שהוזעקו למקום נעזרו במנופים במטרה להרים את הקרונות ולחלץ את הנוסעים שנלכדו בתוכם. למעלה מ-200 בני אדם נפצעו בתאונה.

לדברי הרשויות, טרם התבררה הסיבה לסטיית הרכבת מהמסילה בעת הנסיעה מוושינגטון הבירה לניו יורק, אולם על פי דיווחים, התגלה כי הרכבת נסעה במהירות מופרזת של יותר ממאה מייל לשעה.

חברת אמטרק הודיעה כי הרכבת הובילה 238 נוסעים וחמישה אנשי צוות. ראש העיר פילדלפיה, מייקל נאטר, אמר כי "מדובר בבלגן נוראי, לא ראיתי דבר כזה בכל חיי". כ-50 מהפצועים פונו לבתי החולים בפילדלפיה, והיתר טופלו בזירת התאונה עם חבלות קלות. זהותם של ההרוגים לא פורסמה.

עורך בסוכנות הידיעות אי-פי שהיה על הרכבת בזמן התאונה, סיפר כי באחד העיקולים של פסי הרכבת היא החלה לפתע להאט, "כאילו מישהו הוריד את הבלמים. הכל התחיל לרעוד, חפצים עפו באוויר ואז נעצרנו". לדבריו, החלק הקדמי של הרכבת נהרס לחלוטין. "זה נראה כמו סתם חתיכת מתכת מעוכה", סיפר. התאונה התרחשה בצומת מסילות בתוך עיקול חד.
רכבת פצועים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד