כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לילה מתוח בליכוד: מי יהיה שר?

שיחות הח"כים והשרים עם נתניהו יימשכו אל תוך הלילה וצפויות להסתיים מחר • ראש הממשלה הודיע על תפקידיו של השר ישראל כץ • 17 ח"כים ושרים רואים עצמם מתאימים לתפקיד שר

לילה מתוח בליכוד: מי יהיה שר?


לילה מתוח מאוד יעבור על שרי וחברי הכנסת מהליכוד - בעקבות סבב פגישות שעורך בשעות אלו ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה בירושלים.

לאחר חלוקת השרים לסיעות הקואליציה, החל הערב נתניהו את הסבב, כאשר בראשותו 12 שרים עבור חברי סיעתו. המתח סביב חלוקת התיקים נובע מכך ש- 17 חברי כנסת ושרים רואים עצמם מועמדים לתפקיד שר.

מי שכבר יודע את תפקידו הוא שר הביטחון, בוגי יעלון.

ראשון הנפגשים עם נתניהו הוא שר הפנים גלעד ארדן, שדורש את משרד הפנים ומשרד לביטחון פנים. פגישתו הסתיימה ללא הסכמות ווהשניים סיכמו להיפגש שוב. מוקדם יותר רמזו בסביבתו של ארדן כי אם לא יקבל את התפקידים - קיים אפשרות שארדן יוותר על חברות בממשלה.

שר התחבורה ישראל כץ, שדורש את משרדי התחבורה והמודיעין, עודכן במשך הערב כי יכהן כשר התחבורה ושר המודיעין בממשלה המיועדת וכן יכהן גם כחבר בקבינט המדיני ביטחוני.

ראש הממשלה איחל לשר כץ הצלחה בתפקידיו, בהם ימשיך במהפכת הכבישים והרכבות ברחבי הארץ ובמקביל יעמוד מול האתגרים הניצבים בפני ישראל בזירה המדינית ביטחונית.

עוד שר שטרם ברור מה יקבל, הוא השר סילבן שלום שדורש את תיק החוץ, אך כנראה לא יקבל אותו מכיוון שנתניהו שומר עליו לאפשרות להרחיב את הממשלה.

בשעה האחרונה יושבת ח"כ מירי רגב עם נתניהו לפגישה.

השאלה היותר מטרידה בקואליציה, היא מי הח"כ שיעמוד בראשה, בפרט כשהרכבה מונה 61 ח"כים.

סבב השיחות יימשך אל תוך הלילה וצפוי להימשך גם מחר.
הליכוד ישראל כץ נתניהו שיחות שר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד