כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

פרס השנה של 'עורה': 36 אלף דולר במזומן

בימים אלו מגיעה לסיומה ההצטרפות להגרלה הענקית של ארגון עורה. הגרלה של פרסים בשווי 200,000$ ובראשן הפרס של השנה- 36,000$ מזומן

פרס השנה של 'עורה': 36 אלף דולר במזומן


עורה עוסקת בקרוב רחוקים ומניעת התבוללות קרוב ל-30 שנה. הרה"ג ר' חיים מינץ שליט"א עומד בראשות הארגון בארה"ב. יחודיותה של עורה היא בכך שהם מלוים את הילד לאורך כל הדרך מגיל קטן ועד לחופה.

עיקר פעילותה של עורה היא בהכנסת ילדים לבתי ספר תורניים ומימון שכר הלימוד ועריכת מחנות קיץ לילדים שבאים ממשפחות חילוניות ושמירת קשר במשך השנה.

הסיפורים והפידבק שאנו מקבלים מחממים את הלב, נגיש לכם מכתב אחד שכתבה אחת ממאות המשתתפות בארוע חג הפסח שערכה עורה השנה:
לכבוד כבוד הרב והרבנית מינץ השלום והברכה.

כבר שנים שאני מתכננת לכתוב לכם מכתב ומשום מה –התביישתי. אך כעת מכה בי ההבנה שבושה היא לא לכתוב על כל הטוב והחסד שאתם מרעיפים עלינו.

אנו שקיבלנו-ועדיין מקבלים מכם כל כך הרבה לא יכולים להישאר אדישים,ומשום כיוון שלא נסתכל עליו אנו רואים נתינה באמות מידה שלא נבראו.

וכמו שנאמר בהגדה של פסח:

אילו שלח לנו לולב ואתרוג דיינו
אילו עזר לנו לקבל וגם לבנות סוכה דיינו
אילו עשה לנו שמחת בית השואבה בסוכות דיינו
אילו שלח לנו משלוח מנות בפורים דיינו
אילו עשה לנו משתה בפורים בחינם דיינו
אילו עזר לנו בבתי ספר יהודיים דיינו
אילו עזר לנו בישיבות בארץ דיינו
אילו נותן לנו שיעור בכבודו ובעצמו כל שבוע ובחינם דיינו
אילו עשה לנו שבתון ובחינם דיינו
ועוד ועוד ועוד ועוד דיינו

ואם לא די בכך, קיבלנו הזמנה לחוג את חג-הפסח עם משפחת עורה. מרגע הגעתנו הרגשנו כולנו מגדול ועד קטן כבני מלכים. חדרים מפוארים מאובזרים בכל מה שנצטרך כולל פירות ושוקולדים יוקרתיים. פעילויות מיוחדות לילדים, והרצאות מדהימות שרק בשבילם היה שווה לבוא.

בשעת הארוחות - לא התחשק לנו בכלל לעזוב את השולחן, גם בגלל המטעמים שגרמו לכולנו להרגיש שאנו סועדים במסעדת יוקרה והעיקר בשל השיחות המרתקות שהשאירו לכולנו חומר למחשבה שילווה אותנו גם לאחר החג. בזמן שכולם שרו יצאתי החוצה והקשבתי לשירה המצמררת והיהודית שאהבתי מהרגע הראשון בתחילת דרכינו.

ושם מוקפת בנוף חלומי ומצליחה לתפוס את הרגע הקסום שבו הכחול העמוק של השמים מתחלף לשחור –הרגשתי קרבה מיוחדת להקב"ה. לפני החג שבא עלינו לטובה-היינו עמוסי חרדות מהיכן מתחילים,מה להכין מראש,מה לקנות מה להכין, ואיך להכין.

ועם כל זאת שעושים את ההכנות לחג באהבה - זה עדיין כאב ראש לא קטן, ועוד לא הזכרתי את ההוצאות. ובמקרה שלנו ממש כמו בסיפורים הלא–ייאמן קרה, וקיבלנו הזמנה לחוג את החג ביחד עם עורה. בשבילנו זה היה נס! לולא עורה לא היינו יכולים לעשות זאת בשום אופן.

אני רוצה להודות מכל הלב לרב ולרבנית על החסד הגדול שעשיתם עימנו, ועל כך שהייתם שליחים טובים לעזור לנו לחוג את החג כהלכתו.

ואגב אם משהו מתלבט היכן לתרום את כספו - כאן המקום שבו יוצאים דברים מהכוח את הפועל, ומי ייתן ועוד משפחה יהודית תזכה לחוות את מה שאנו חווינו.

תודה רבה מכל הלב, משפחת זעפרני.

ההגרלה השנתית
ההגרלה השנתית והוצאת הדיסקים של עורה (השנה יש 2 דיסקים) , מסייעים למימון הפעילויות הן בא"י והן בארה"ב. כדי להצטרף:

מחיר כרטיס אחד בהגרלה הוא 20 ש"ח בלבד, תרומה חד פעמית. ובאפשרותך לבחור אחד מ-50 פרסים יוקרתיים שבהגרלה..

בקנית כרטיס למכירה הסינית – אתה הופך לשותף מלא להפצת אור היהדות בעמ"י,ולקחת חלק במגוון תוכניות מטעם האירגון כגון: תכנית חברותא טלפונית, מחנה קיץ ושבתונים,שליחתם של בני-נוער לישיבות וסמינרים בא"י ועוד.

בעזרת ה-20 ש"ח שלך- ילד יהודי נוסף ילמד לומר קריאת שמע! התקשר היום: 03-9290699 ואולי תהיה אתה הזוכה המאושר !

ההגרלה השנתית והוצאת הדיסקים של עורה (השנה יש 2 דיסקים) , מסייעים למימון הפעילויות הן בא"י והן בארה"ב. כדי להצטרף: 03-9290699

>











1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד